Επιστολη Συμπατριωτη μας !

Παρακατω ειναι η επιστολη που μας εστειλε αναγνωστης του blog
 σχετικα με το αρθρο “ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ” 29/06/12,

Αγαπητε συμπατριωτη,

οντως οι φωτογραφιες στον Καλογηρο ειναι πολυ καθαρες, αλλα τι γινεται με τη μολυνση. Την τελαυταια φορα που εκανα μπανιο εκει καταντησα alien.

Εαν θελετε διαβαστε ενα κειμενο που δημοσιευσα προσφατα για τους σκουπιδοτοπους στο δημο μας. 

 http://kostasalexopoulos.blogspot.fr/2012/04/blog-post.html

Με φιλικους και πατριωτικους χαιρετισμους.

Κωστας Αλεξοπουλος

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων