Άστεγοι για μία μέρα σε παγκάκι (video)

Σε παγκάκι της πλατείας Πάρκου στο κέντρο της Λαμίας, έμειναν για ένα 24ωρο δύο Ραχιώτες.

Ο Χρήστος Σολόπουλος και ο Τάσος Βούλγαρης αποφάσισαν να προσποιηθούν τους άστεγους για να ευαισθητοποιήσουν τους συμπολίτες τους, να στείλουν το δικό τους μήνυμα ανθρωπιάς και να προσπαθήσουν παράλληλα να συγκεντρώσουν τρόφιμα και φάρμακα για όσους τα έχουν ανάγκη.

Από το πρωί της Δευτέρας έκαναν σπίτι τους το παγκάκι στην πλατεία και έμειναν εκεί μέχρι το μεσημέρι της παραμονής των Χριστουγέννων.

Δείτε το βίντεο του lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων