Δεν πληρώνεις διόδια; 200 ευρώ πρόστιμο – Μπήκαν οι κάμερες

ΔΙΟΔΙΑΠοδαρικό κάνουν από απόψε τα μεσάνυχτα οι κάμερες που θα ελέγχουν για παραβάτες στα διόδια. Όσοι δεν πληρώνουν θα πρέπει να περιμένουν και τσουχτερό πρόστιμο

Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ, ενώ παράλληλα ο οδηγός χάνει άδεια και δίπλωμα για 20 ημέρες. Οι κάμερες σε πρώτη φάση θα μπουν στους παρακάτω σταθμούς διοδίων:
Σταθμός Διοδίων Ελευσίνας, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Κόμβου 3 Ν. Περάμου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων Κόμβου 5 Πάχης, ρεύματα κυκλοφορίας προς Αθήνα και προς Κόρινθο.

http://www.newsit.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων