Ανάστατοι για τα βοσκοτόπια και οι κτηνοτρόφοι της Φθιώτιδας

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣΑπό μειωμένα έως μηδενικά είναι τα ποσά της εξισωτικής που έλαβαν οι κτηνοτρόφοι, λόγω των βοσκοτόπων όπως καταχωρήθηκαν στο κεντρικό σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Η διαμαρτυρία πριν λίγες μέρες στο

γραφείο του ΟΠΕΚΕΠΕ στη Λαμία, αλλά και σε άλλες πόλεις ανά την Ελλάδα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των κτηνοτρόφων Φθιώτιδας δεν έφερε αποτέλεσμα γιατί την μεγαλύτερη ευθύνη φέρει η κεντρική διοίκηση των Αθηνών, για αυτό και θα προβούν σύντομα σε δυναμικές αντιδράσεις.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο ΕΔΩ

 

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων