Αναβίωση του εθίμου ” Άναμμα της Φωτιάς” στην Πελασγία

anamma

Η Πρωτοβουλία Νέων Πελασγίας και ο Α.Ο. Πελασγιακός,

για 3η συνεχή χρονιά αναβιώνουν το αποκριάτικο έθιμο ανάμματος της φωτιάς,

το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015, στις 8:00μ.μ., στην πλατεία Αγ.Αποστόλων(κάτω πλατεία).

Θα ξαναθυμηθούμε το γαϊτανάκι από τους μαθητές του Λυκείου Πελασγίας,

ενώ θα ακούσουμε και θα χορέψουμε αποκριάτικα τραγούδια από τους γεροντότερους.

Και επειδή νηστικό αρκούδι δε χορεύει,

θα προσφέρουμε ντόπιο σουβλάκι, λουκάνικο μετά συνοδείας κρασιού και τσίπουρου.

Σας περιμένουμε όλους

για να θυμηθούμε και να αναβιώσουμε τις παλιές καλές εποχές του χωριού μας,

αλλά και να ξεφύγουμε από την ρουτίνα της καθημερινότητάς μας, έστω και για λίγο.

Καλές Αποκριές σε όλους σας.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων