Με το χρυσο μεταλλιο γυρισε απο το το Κονταξοπουλειο Σταδιο του Ωραιοκαστρου Θεσσαλονικης ο αθλητης Ευαγγελος Αντωνοπουλος.

Εκει ελαβε μερος στο σημαντικο προκριματικο πρωταθλημα Ενωσης Ταεκβοντο Β.Ελαδος(ΕΤΑΒΕ) ωστε να καταφερει να μπει στους επιλεκτους αθλητες της ενωσης.
Καλή συνέχεια Ευάγγελε!




