Τσαντής • Πρατήριο Υγρών Καυσίμων
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
Τσαντής • Πρατήριο Υγρών Καυσίμων

Διαμαρτυρία κατοίκου του Αχινού Στυλίδας σχετικά με την οριοθέτηση της παραλίας του Φάρου

ΦΑΡΟΣ ΡΑΧΩΝ 21-ΙΟΥΝΙΟΥ-2016_

Ακολουθεί επιστολή του κου Αριστείδη Δοκουζγιάννη (κατοίκου του Αχινού Φθιώτιδας) σχετικά με την οριοθέτηση της παραλίας του Φάρου,  η οποία εστάλη στο stilida.com,στο Δήμο Στυλίδας και στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΣΩΣΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΦΕΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΦΑΡΟΥ ΣΤΥΛΙΔΟΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ.
 2439 β 6/9/12
Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΦΩΣ:
“ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΛΩΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΗΡΩΝ”
  1. ΣΗΜΑΝΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
  2. ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ KITE SURF ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΞΥΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ
  3. ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2015 ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΤΥΛΙΔΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΟΣ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΗΡΩΝ, μεχρι το σημειο με συντεταγμένες φ: 38ο 52΄ 05΄΄

Β, λ: 22ο 45΄ 28΄΄ Α, δηλαδη έως και το νότιο τμήμα του ακροφυσίου

του Ακρωτηρίου Δρεπάνου.

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΩΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΗΡΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕ.
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΩ ΕΓΩ Η ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ SURFERS ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΕΚ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΠΟΙΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ/ΔΗΜΑΡΧΟ/ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΣΩΣΤΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΕΚ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΑΜΕΣΑ.
ΤΟ ΦΕΚ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ ΕΔΩ
.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
(ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΦΕΚ:)
“Αριθμ. 513.7/2012/1720 (2)
Οριοθέτηση Χώρου Λουομένων στη Θαλάσσια Περιοχή Ακρωτηρίου Δρεπάνου Δήμου Στυλίδας Π.Ε Φθιώτιδας.
Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
Έχοντας υπόψη:
Α) Το Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112 Α΄/13−07−2010) «Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Β) Το Ν. 3922/2011 (ΦΕΚ 35 Α΄/04−03−2011 ) «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις».
Γ) Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κωδικοποιήθηκε με άρθρο 1 του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98 Α΄/22−04−2005).
Δ) Το Π.Δ. 85/2012 (ΦΕΚ 141 Α΄/21−06−2012 )όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 94/2012 (ΦΕΚ 149 Α΄/17−07−2012).
Ε) Το άρθρο 141 του Ν.Δ. 187/73 Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου ( ΦΕΚ 261 Α΄/03−10−1973).
ΣΤ) Τις διατάξεις των άρθρων 188,220, 295 και 296 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα Στυλίδας (ΦΕΚ 266 Β΄/ 27−03−1978).
Ζ) Τον υπ’ αριθμ. 20 Γενικό Κανονισμό Λιμένα (ΦΕΚ 444 Β΄/26−04−1999).
Η) Την ανάγκη για προστασία – ασφάλεια των λουομένων στην περιοχή Ακρωτήριο Δρεπάνου Ραχών Δήμου Στυλίδας Π.Ε. Φθιώτιδας
Θ) Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Την απαγόρευση κυκλοφορίας − αγκυροβολίας κάθε είδους σκάφους ( κωπήλατο – μηχανοκίνητο), καθώς και την διεξαγωγή οποιουδήποτε Θαλάσσιου Μέσου Αναψυχής (αετοσανιδας Κite – surf., ιστιοσανίδα windsurf κ.λ.π) στην περιοχή του Ακρωτηρίου Δρεπάνου Ραχών Δήμου Στυλίδας Π.Ε Φθιώτιδας που περικλείεται από την παραλιακή ζώνη και τις νοητές ευθείες που ορίζουν τα σημεία με συντεταγμένες:
Α) φ 38ο 52΄ 05΄΄ Βλ 22ο 45΄ 28΄΄ Α
Β) φ 38ο 52΄ 05΄΄ Βλ 22ο 45΄ 24΄΄ Α
Γ) φ 38ο 52΄ 08΄΄ Βλ 22ο 45΄ 17΄΄ Α.
2. Η οριοθέτηση του θαλασσίου χώρου θα γίνει με πλωτούς σημαντήρες χρώματος πορτοκαλί, αγκιστρωμένους ή προσδεμένους στο βυθό και σε απόσταση πέντε μέτρων (05μ) ο ένας από τον άλλον, που δε θα συνδέονται μεταξύ τους με οποιονδήποτε τρόπο.
3. Η τοποθέτηση των πλωτών σημαντήρων θα γίνει με μέριμνα του Δήμου Στυλίδας, όπως επίσης και η τοποθέτηση σε εμφανή σημεία δυο (02) ενημερωτικών πινακίδων στην Ελληνική & Αγγλική γλώσσα, οι οποίες θα αναγράφουν: «ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΛΩΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΗΡΩΝ».
4. Εκτός του οριοθετημένου θαλασσίου χώρου και συγκεκριμένα από το σημείο με συντεταγμένες φ: 38ο 52΄ 05΄΄ Β, λ: 22ο 45΄ 28΄΄ Α έως και το νότιο τμήμα του ακροφυσίου του Ακρωτηρίου Δρεπάνου απαγορεύεται η λήψη θαλασσίων λουτρών για λόγους ασφάλειας των λουομένων.
Στην ίδια περιοχή επιτρέπεται η διενέργεια Θαλάσσιων Μέσων Αναψυχής (αετοσανιδας Κite – surf., ιστιοσανίδα windsurf κ.λ.π), εφόσον από τους χειριστές αυτών τηρούνται οι σχετικές διατάξεις – νομοθεσία για την διεξαγωγή του ανωτέρω Θαλάσσιου Μέσου Αναψυχής.
Με μέριμνα του Δήμου Στυλίδας να τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο μία (01) ενημερωτική πινακίδα στην Ελληνική & Αγγλική γλώσσα, η οποία θα αναγράφει:
«ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ Η ΛΗΨΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΛΟΥΤΡΩΝ».
5. Η απόφαση αυτή θα ισχύει από 01η Μαΐου έκαστου έτους και θα λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου ιδίου έτους.
6. Οι παραβάτες της παρούσας, ανεξάρτητα από τις συντρέχουσες αστικές και ποινικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του ν.δ 187/1973 (ΦΕΚ 261 Α΄/03−10−1973), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στυλίδα, 31 Ιουλίου 2012
Ο Λιμενάρχης
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΛΙΑΚΟΣ”
Ευχαριστω εκ των προτερων για την αμεση λυση του προβληματος καθως και ενημερωση μου, και της πινακιδας.
— 
Δοκουζγιάννης Αριστείδης
Στην επιστολή του ο κος Δοκουζγιάννης επισυνάπτει και το σχετικό ΦΕΚ
[gview file=”https://stilida.com/media/2016/06/fek-2439-b.pdf”]
- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

66 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ας μην τις κόβατε τις σημαδούρες που κατά καιρούς βάζαν οι αθλητές με λεφτά από την τσέπη τους κύριε Αριστείδη μας για να μην είχατε και παράπονο.Σημαδούρες που κόστιζαν λεφτά και όχι στραγάλια.Επίσης εγώ κύριε Αριστείδη , ως κάτοικος Ραχών και όχι Αχινού ξέρω ότι οι αθλητές αυτοί ευθύνονται για την οπτική αναβάθμιση του χορού στον φάρο της παραλίας Ραχών, τόσο σε ομορφιά όσο και σε προορισμό αθλητών και μη από όλο τον κόσμο, που είτε έρχονται να κάνουν το άθλημα του είτε να παρακολουθήσουν αυτό, οι οποίοι συμβάλουν και στην οικονομία του τόπου μας.Επίσης δεν είδα να βγάζετε κάποια διαμαρτυρία για τις παράνομες αποχετεύσεις που αμολάτε από τα σπίτια σας,ούτε για τους ψαράδες που ομοίως με εσάς νομίζουν ότι ο φάρος της παραλίας Ραχών τους ανήκει και τον κάνουν σαν τα μούτρα τους με τα σκουπίδια που αφήνουν πίσω τους.Σεβαστείτε με την σειρά σας λοιπών κύριε Αριστείδη τις σημάνσεις που έχουνε μπει νόμιμα στον χορό και κάντε το μπάνιο σας στα άλλα τόσα σημεία του φάρου που είναι το ίδιο ωραία.

    • ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ …..ΠΕΡΙΣΥ ΕΝΑΣ ΝΕΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΙΤΕ ΠΕΡΑΣΕ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΥΖΗΓΟΥ ΜΟΥ , ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΑΝ ΤΟΝ ΧΤΥΠΑΓΕ ???? ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΜΕΤΑ ??? ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ Κ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ …..ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΚΕΙ Κ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΠΟΤΕ!!!!!! ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΤΟΥΣ….ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΕ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ….

      • Θα ηθελα να δω να πραγματοποιουνται καποια στιγμη οι απειλες σας. Σχολια του τυπου “θα τον καναμε μαυρο στο ξυλο” αρμοζουν πληρως στο επιπεδο σας προφανως.

        • Κυριε Κωστα..
          Καταλαβαινετε φυσικα πως αν ο αντρας της κυριας Μαριας ειχε χτυπηθει απο ΚΙΤΕ, αυτο δεν θα εμενε χωρις απαντηση απο τους παρευρισκομενους.
          Πρεπει να καταλαβετε πως το θελουμε και μας αρεσει το αθλημα, αλλα να γινεται οπως οριζει ο νομος. (διαβαστε πρωτα ολα τα κειμενα) και με αλληλοσεβασμο. (Διαδρομος Οριοθετησης με ευθυνη του εκμισθωτη και πληρωμη κοστους απο τον Δημο). Αληθεια ποιος ειναι ο Εκμισθωτης που διαχειριζεται την εκμεταλλευση? Ποιον πληρωνει?
          Εφαρμοζονται τα παρακατω?:
          Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης από όλους όσους κάνουν αυτό το σπορ χωρίς δάσκαλο. Υποχρεωτική Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης και Ατυχήματος Υγείας στη σχολή εκπαίδευσης με καταβολή διδάκτρων.
          Αρίστος

          • Οπως επισης το να πετατε πετρες σε οσα ατομα κανουν κιτε δεν το οριζει ο νομος κυριε. Οσο για τον αλληλοσεβασμο δεν βλεπω να υπαρχει και απο τις δυο πλευρες.

    • Τις σημαδουρες τις κοβετε εσεις γιατι ετσι σας βολευει κ.Ηλια,η θαλασσα ανηκει σε ολους και οχι μονο σε εσας ενταξει?Σεβαστειτε το δικαιωμα μας να κανουμε μπανιο με ασφαλεια!Κυριε Ηλιε επειδη διαβασα και τα υπολοιπα σου σχολια πχ.πεφι δρομου κλπ εχω να σου πω πως λες ‘παπαριες’…!!!

      • ara i thalassa anoikei mono se esas??episis emeis kovoume tis simadoures gia na trome prostima sto limeniko??kai meta lew egw paparies???katalava klasikos 50rhs pou erxese 2fores ton xrono kai nomizeis oti ola einai dika sou…euxaristoume kai esas kurie Petro mas gia to mpou..lo kratos pou eseis dimiourgisate gia emas!!oso gia ton dromo diavaste kana nomo pou katapatate kathimerina ,toulaxiston na kserete tis paranomies sas!

  2. Αγαπητε Ηλια.

    Κατ αρχας εγω και η οικογενεια μου ειμαστε απο αυτους που πριν φυγουν απο την παραλια, μαζευουμε τα σκουπιδια μας καθως και οποιων ασυνειδητων τα αφηνουν στην αμμο.
    Επισης δεν ριχνουμε καποια αποβλητα στη θαλασσα διοτι απλουστατα εχουμε βοθρο και ζουμε μεσα στο χωριο. Αν εσεις διαπιστωσατε καποια τετοια πραξη, καταγγειλτε την. Το ιδιο ισχυει και για τους ψαραδες. Εγω παντως ψαρας δεν ειμαι.
    Επισης.
    Τισσημαδουρες υποχρεουται να τις βαλει ο Δημος και οχι οι αθλητες.
    Το σπορ αυτο μου αρεσει πολυ και οντως αναβαθμιζει την περιοχη μας.
    Δεν βλεπω ομως τον λογο του να μην μπορουμε να συνυπαρξουμε. Λουομενοι και αθλητες.
    Οι παραλιες ειναι δημοσιες για το κοινο και δεν μπορει κανεις να μας επιβαλλει που θα κολυμπαμε και που οχι.
    Οι σημανσεις που αναφερατε δεν υπαρχουν παντως και τα καλα σημεια του φαρου ειναι αυτα που οι αθλητες παιρνανε ξυστα απο την ακτογραμμη. Αλλου εχει βραχια.
    Επειδη λοιπον και εγω ειμαι αθλητης και μ αρεσει να αθλουμαι πετωντας πετρες στην θαλασσα, καλο θα ειναι να προσεχουνε οσοι περνανε μπροστα απο τις πετρες μου.
    Φιλικα, Αρίστος

    • Εχετε τοσο καλο στοχο ωστε η πετρα να μην βρει τον αθλητη στο κεφαλι και του προκαλεσει καποιο ατυχημα?

      • Εγω πετρα δεν προκειται να ριξω φυσικα. Υπαρχει και το λιμεναρχειο/αστυνομια για να τα διευθετησει αυτα. Δεν ειμαι ΤΟΣΟ χαζος!!

        • Περυσι, Αυγουστος περιπου υπηρχε ενας κυριος που καθοταν με τις ωρες και πετουσε πετρες σε οποιονδηποτε αθλητη περνουσε κοντα του. Δεν ειδα κανενα αλλο λουομενο (που δεν ειστε ΤΟΣΟ χαζοι οπως λετε) να του κανει εστω μια επιπληξη. Μαλιστα τον επικροτουσαν κιολας. Μαλλον εχετε μπερδεψει την εννοια του “χαζος”.

          • Ο κυριος με τις πετρες ημουν εγω. Παραδεχομαι πως ηταν λαθος ενεργεια μου. Να στε σιγουρος πως αυτη τη στιγμη, ο Λιμεναρχης, ο Δημος, το ΥΕΝ, η Γ.Γ. Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καθως και αλλοι εμπλεκομενοι, εξεταζουν το θεμα και θα το διευθετησουνε συντομα. Φετος λεω να φερθω “Εξυπνα”. Επισης δεν μπορει ολος αυτος ο κοσμος, που ηταν εκει εκεινη τη μερα να ειναι “Χαζος”. Καπου θα ειδαν πως εχω δικιο και για αυτο με υπερασπιστηκαν οταν ηρθαν οι Λιμενικοι, τους οποιους τους ειχα καλεσει εγω.

          • Μπορειτε να μου κανετε μηνυση. Ολο και καποιο νομικο πλαισιο θα υπαρχει για εξυβριση για την λεξη χαζος. Οπως βλεπω βασικη ασχολια σας ειναι να ψαχνετε νομους, ειμαι σιγουρος κατι θα βρειτε για να δω την αστυνομια να ερχεται σπιτι μου και να με συλλαμβανει.

  3. Νομίζω χρειάζονται 2 απλά πράγματα να τηρηθούν.
    1) Οριοθέτηση της παραλίας και φύλαξη και τήρηση των ορίων από αυτούς που έχουν την εκμετάλλευση αυτής της δραστηριότητας. (αν δεν υπάρχει εκμετάλλευση δεν χρειάζεται να γίνεται να απαγορευτεί στο συγκεκριμένο χώρο η δραστηριότητα).
    2) Υποχρεωτική Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης από όλους όσους κάνουν αυτό το σπορ χωρίς δάσκαλο. Υποχρεωτική Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης και Ατυχήματος Υγείας στη σχολή εκπαίδευσης με καταβολή διδάκτρων.

    • Pros kurio Mano, uparxei o N.O.R (Naftikos Omilos Raxwn) kai o O.A.K (Omilos Athlitwn Kitesurf) me idika ton deutero na dinei agona arketwn etwn me ton dimo Stylidas kai to Polemiko Nautiko(sto opoio kai anoikei gia kapoio logo o faros sthn paralia Raxwn) wste na ginei opws kai vlepete stin fotografia ta oria kai oi aparaitites simanseis.O dimos prin apo duo xronia evale tis pinakides kai 4 ston arithmo simadoures pou dixnan to orio oi opoies dia magias eksafanistikan tin epomeni mera.Zitithike apo ton dimo kai apo to limeniko na ksanampoune kai eksafanistikan kai tin 2 fora meta mpikan alles 3 fores ston arithmo 5 simadoures me lefta tou omilou kai kopikane kai autes.Asfalies exoun dwthei apo olois osoi simetixan sta event tou O.A.K me upeuthines dilwseis sto limenarxio stilidas.Parapanw asfaleia den dinete dioti den uparxei.Ean uparksei tha eimaste i prwtoi pou tha vgaloun!!Alla distixos edw den dinete asfaleia se alieis pou exoune varka katw twn 30hp kai aplwnoun dixtia entos grammis kolimvisis(kamia diamartiria omws kai panw se auto to thema)

  4. Προς κυρία Μαρία,
    εάν ο σύζυγος σας περπατούσε εντός drompou που απαγορεύεται να περπατήσεις και τον παρέσυρε αυτοκίνητο, θα ήταν ευθύνη του αυτοκινήτου??Πρέπει να καταλάβετε ότι τα όρια είναι και απαγόρευση ή είσοδος με προσωπική ευθύνη!Το αν το περιστατικό έγινε εκτός ορίου απαγόρευσης τότε θα είχατε το κάθε δικαίωμα να πάρετε το λιμενικό και να υποδείξετε τον συγκεκριμένο χειριστή αετοσανιδας/ιστιοσανίδας/ταχύπλοου και να του αποδοθούν ευθύνες!Ούτε βία λες και είστε λαϊκό δικαστήριο ούτε καταγγελίες για να πάρει η μπάλα τους πάντες.Ο παραβάτης θα πληρώσει και οι υπόλοιπη θα ευχαριστηθούν το μπάνιο/άθλημα τους εντός ορίων.

  5. Ο Λιμεναρχης Πυλου φαινεται πως καταλαβε τους κινδυνους αυτου του σπορ και το απαγορεψε.
    http://taxcoach.gr/wp-content/uploads/2014/05/ΠΟΛ-1125-16-4-2014-ΦΕΚ-1171Β-7-5-14.pdf

    Αριθμ. Φ.514.2/2014/Σχ.475/2014
    Απαγόρευση διεξαγωγής kitesurf (αετοσανίδας) κατά
    τους θερινούς μήνες σε μήκος της ακτογραμμής της περιοχής Γιάλοβας, Δήμου Πύλου−Νέστορος.
    (4)

  6. Αυτο τα λεει ολα:
    http://www.gkra.gr/index.php?s=7&n=61

    ΘΕΜΑ: Καθορισμός Όρων και Προϋποθέσεων Διενέργειας Καινοφανούς Θαλασσίου Μέσου Αναψυχής « K itesurf » (Αετοσανίδα) για Εκμίσθωση – Ατομική Αναψυχή.

    ΣΧΕΤ: Άρθρο 36 του αριθμ. 20 Γενικού Κανονισμού Λιμένα (ΦΕΚ 444 Β΄/1999)

    Αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος εγκρίνουμε, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 36 του αριθμ. 20 Γ.Κ.Λ., την εκμίσθωση και τη χρήση για ατομική αναψυχή του καινοφανούς θαλάσσιου μέσου αναψυχής «Kitesurf», υπό τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις, η τήρηση των οποίων είναι υποχρεωτική.

    I. Π ροϋποθέσεις

    α. Γενικές

    1) Τα όρια της παραλίας, εντός των οποίων επιτρέπεται η διενέργεια Kitesurf, καθορίζονται από την επιτροπή του άρθρου 35 του αριθμ. 20 Γ.Κ.Λ..

    2) Για τη διενέργεια Kitesurf απαιτείται χώρος παραλίας μήκους τουλάχιστον εξακοσίων (600) μέτρων, στον οποίο δύναται να δραστηριοποιείται μόνο ένας (01) εκμισθωτής.

    3) Η δραστηριοποίηση άλλου εκμισθωτή kitesurf επιτρέπεται, εφ΄όσον ο θαλάσσιος διάδρομός του απέχει πεντακόσια (500) τουλάχιστον μέτρα από τον οριοθετημένο θαλάσσιο διάδρομο του εκμισθωτή kitesurf, που ήδη υπάρχει.

    4) Η δραστηριοποίηση λοιπών εκμισθωτών θαλασσίων μέσων αναψυχής επιτρέπεται, εφ΄όσον ο θαλάσσιος διάδρομός τους απέχει τριακόσια (300) τουλάχιστον μέτρα από τον οριοθετημένο θαλάσσιο διάδρομο εκμισθωτή kitesurf. Ευνόητο είναι ότι σε κάθε περίπτωση, ο διάδρομος των πρώτων εκμισθωτών, πρέπει να οριοθετείται έξω από τον καθορισμένο για διενέργεια kitesurf χώρο της παραλίας.

    5) Η θαλάσσια περιοχή διενέργειας Kitesurf πρέπει να είναι απαλλαγμένη από βράχους, βραχονησίδες, υφάλους, ποντισμένα δίχτυα ή άλλα εμπόδια. Δεν επιτρέπεται επίσης η διενέργειά του εφ΄όσον εντός του οριοθετημένου χώρου της παραλίας υπάρχουν εκμισθωτές ομπρελοκαθισμάτων ή άλλες επιχειρήσεις εστίασης.

    6) Η περιοχή διενέργειας Kitesurf πρέπει να βρίσκεται σε ικανή απόσταση από αεροδρόμια και ιδιαίτερα από τις νοητές ευθείες προσγείωσης και απογείωσης των αεροπλάνων. Οι ελάχιστες αποστάσεις καθορίζονται τοπικά, εφόσον απαιτείται, σε συνεννόηση με την αρμόδια Υπηρεσία του αεροδρομίου.

    7) Η διενέργεια Kitesurf γίνεται εντός οριοθετημένου θαλάσσιου διαδρόμου, πλάτους τουλάχιστον 100 μέτρων και μήκους προς τη θάλασσα εκατό (100) μέτρων. Η τοποθέτηση του διαδρόμου γίνεται με ευθύνη του εκμισθωτή. Τα όρια του διαδρόμου πρέπει να απέχουν τουλάχιστον εκατό (100) μέτρα από τα εκατέρωθεν όρια της παραλίας, που έχει οριοθετηθεί για το σκοπό αυτό. Επιτρέπεται η δημιουργία μέχρι και δύο (02) διαδρόμων. Η σήμανση των ορίων των διαδρόμων πρέπει να γίνεται με κατάλληλες μεμονωμένες ερυθρές σημαδούρες, χωρίς αυτές να συνδέονται μεταξύ τους με σχοινί.

    8) Η ανύψωση του αετού επιτρέπεται μόνο στο χώρο επί της παραλίας που βρίσκεται μπροστά από τους οριοθετημένους θαλάσσιους διαδρόμους της προηγούμενης παραγράφου.

    β. Με μέριμνα του εκμισθωτή

    1) Στα όρια της παραλίας που καθορίζονται για διενέργεια Kitesurf, καθώς και στα σημεία πρόσβασης σ΄ αυτή, ο εκμισθωτής υποχρεούται να τοποθετεί μόνιμες ενημερωτικές πιακίδες, στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα, με περιεχόμενο «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΟΝΟ KITESURF ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ» / «ONLY KITE ZONE BEACH AND KITE ZONE SEA AREA».

    2) Ο εκμισθωτής οφείλει να είναι συνεχώς ενήμερος για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και για το μετεωρολογικό δελτίο. Ειδικότερα, πρέπει να επιδεικνύει ιδιαίτερη προσοχή όταν ο καιρός είναι συννεφιασμένος ή βροχερός (κίνδυνος ατυχήματος από κεραυνό) και όταν η κατεύθυνση του ανέμου είναι προς τη στεριά. Ο εκμισθωτής είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για το πότε και με ποιες συνθήκες θα διενεργείται kitesurfing στο χώρο του.

    3) Ο εκμισθωτής πρέπει να διαθέτει ταχύπλοη σωστική λέμβο, εντός της οποίας πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικά κατάλληλο μαχαίρι για την κοπή των σχοινιών του αετού, σε περίπτωση κινδύνου.

    4) Οι διενεργούντες το Kitesurf πρέπει να φέρουν κράνος, μαχαίρι, γάντζο, σωσίβιο τύπου τζάκετ και ισοθερμική στολή, ενώ στον εξοπλισμό πρέπει να περιλαμβάνεται σύστημα ταχείας απελευθέρωσης (quick release) και σύστημα διακοπής ώθησης του αετού. Πρέπει επίσης να γνωρίζουν κολύμβηση και να μη διενεργούν kitesurf υπό την επίδραση οινοπνεύματος ή τοξικών ουσιών.

    II. Απαγορεύσεις

    α. Απαγορεύεται η διενέργεια Kitesurf:

    1) Από τη δύση και μέχρι την ανατολή του ηλίου.

    2) Κατά την κρίση του εκμισθωτή, όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, συνεπεία των οποίων μπορεί να προκληθεί ατύχημα.

    3) Από άτομα ηλικίας μικρότερης των 18 ετών, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα τους.

    4) Εντός πολυσύχναστων παραλιών.

    5) Εντός λιμένων, μαρινών και αλιευτικών καταφυγίων και σε απόσταση μικρότερη του ενός (01) ν. μιλίου περιμετρικά από τις εισόδους αυτών.

    6) Σε απόσταση μικρότερη των πενήντα (50) μέτρων από λουόμενο ή σκάφος ή άλλο

    Kitesurf.

    7) Σε απόσταση εκατόν πενήντα (150) μέτρων από σημαδούρες που επισημαίνουν υποβρύχιες δραστηριοτήτες και σε απόσταση τριακοσίων (300) μέτρων από αγκυροβολημένα πλοία.

    8) Σε απόσταση μεγαλύτερη των χιλίων (1000) μέτρων από την ακτή, εντός του θαλασσίου χώρου.

    β. Εντός των ορίων επί της παραλίας όπου διενεργείται Kitesurf, δεν επιτρέπεται η δραστηριοποίηση άλλου εκμισθωτή θαλάσσιου μέσου αναψυχής.

    III. Η διενέργεια kitesurf για ατομική αναψυχή επιτρέπεται μόνο στους οριοθετημένους για εκμίσθωση χώρους παραλιών και με τους όρους και προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν.

    IV Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις του αριθμ. 20 Γ.Κ.Λ.

    Με την εφαρμογή της παρούσης, η αριθμ. 2122/34/28-6-2002 εγκύκλιος ΥΕΝ/ΔΛΑ-Β΄ καταργείται.

  7. Προς κυριο Ηλια.
    Να ειστε σιγουρος πως ακομα και αν ο πεζος περασει απο σημειο χωρις διαβαση ή φαναρι, ο οδηγος θα παει δεμενος χειροποδαρα στο δικαστηριο. Διοτι απλουστατα, ο πεζος εχει προτεραιοτητα. Το ιδιο και ο λουομενος. Πχ. Ενας παππους ή ενα παιδι που δεν ξερει γραμματα, αν κολυμπωντας στην οριοθετημενη περιοχη για ΚΙΤΕ, τραυματιστει, ή παθει κατι χειροτερο, τοτε ο αθλητης θα αθλειται στο γυμναστηριο των φυλακων. Αυτα τα ολιγα.

    • ΟΙ ΛΟΥΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ KITE, ΟΠΩΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3:00μ.μ, ΛΟΓΩ ΕΥΝΟΙΚΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ , ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΥΟΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ? ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΓΑΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΠΡΕΠΕΙΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΩΡΑΙΟ ΚΟΙΤΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ!

    • Να σου πω τώρα γιατί πολλά τα είπες κυρ Αρίστο! Πρώτον! Αν ο πεζός πάει να περάσει από τον δρόμο και τον μαζέψει κάποιος μπροστά, να είσαι σίγουρος ότι ο πεζός θα είναι στον τάφο και ο οδηγός ελεύθερος να κάνει τις βόλτες του γιατί το προβλέπει ο ΚΟΚ!!! Ο πεζός έχει προτεραιότητα μονο από τις διαβάσεις και στα πεζοδρόμια! Όπου αλλού πάει να περάσει είναι παρανομία! Εξού και οι κλήσεις σε πεζούς στο δρόμο όταν πηγαιναν να περάσουν απο μη οριοθετημένη διάβαση! Πρώτα να διαβάζεις και μετά να μιλάς! Δεύτερον! Παραπάνω παραδέχτηκες ότι ήσουν ΕΣΥ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ όπου πετούσες πέτρες στους surfers και το παραδέχτηκες δημοσίως! Αν ήμουν εγώ στην θέση του ατόμου όπου δέχτηκε την πέτρα, θα σε είχα στην καλύτερη αλυσοδεμένο σε ένα κρατητήριο και θα είχαν απαγγελθεί κατηγορίες από δικαστήριο για φόνο εκ προθέσεως!!!! Θα εκτύπωνα και την παρούσα σελίδα σαν αποδεικτικό και θα σε είχα χώσει στην φυλακή έχοντας αποζημιωθεί και με το παραπάνω! Τρίτων! Μάθε ότι όταν έχεις απαιτήσεις να ξέρεις ότι πάντα θα έχεις και υποχρεώσεις! Έτσι πάει, τί να κάνουμε? Καλά έκανες και επικαλέστηκες τον Νόμο (γιατί ο νόμος μας ορίζει ανθρώπους αλλιώς θα είμασταν ζώα) αλλά πρόσεξε γιατί χρησιμοποιείς το Νόμο κατά το δοκούν! Λένε αλήθεια οι προλαλήσαντες σχετικά με τις σημαδούρες, είχα πετύχει εγώ προσωπικά ΨΑΡΑ ο οποίος το παίζει και λουόμενος να κόβει τις σημαδούρες στον Φάρο και να το παίζει την άλλη μέρα και ανυποψίαστος! Να ξέρεις ότι ο αναμάρτητος πρώτο το λίθο βαλέτω! Και αν νομίζεις ότι είσαι αναμάρτητος και απαντήσεις, έχω να πω και για σένα και τις δικές σου παρονομίες ΔΗΜΟΣΙΑ! Οι οποίες επιφέρουν μηνύσεις και Άγιος ο Θεός…!

  8. Αν δείτε το βιντεο, σκεφτειτε να συμβουν αυτα εντος ή εκτος οριοθετημενου χωρου.
    Μια βολτα το Σαββατοκύριακο ισως σας πεισει για μια τετοια πιθανοτητα.
    Κανεις δεν θα θελε να συμβει κατι απ αυτα.
    https://youtu.be/pJdSnOHArWQ

      • Οντως εντυπωσιακο βιντεο. Δεν βλεπω ακριβως τι σχεση εχει. Επισης σε ολα αυτα τα ατυχηματα καποιος φταιει και καποιος οχι.
        Σκεφτειτε να ειστε απο αυτους που δεν φταινε…

  9. Ειναι κριμα μια απο τις καλυτερες παραλιες της περιοχης μας να τελη υπο καταληψη απο 5-6 ατομα και στην καλυτερη να μαζευονται 10.Προεδρε κατι πρεπει να γινει τελικα γιατι ειναι σιγουρο οτι η στραβη θα γινει και τοτε θα τρεχουν ολοι μαζι!!!Οσο για Δημους Λιμεναρχεια και αλλα ειναι ανυπαρκτα!!!!Αν υπαρχει καποια διαφωνια να σας στειλω φωτο!!!!

    • Αυτοί οι 5-10 που λέτε κύριε Νίκο έχουν κάνει τα τελευταία 6 χρόνια τον φάρο τις παραλίας Ραχών ως ένα από τα top μέρη στην Ευρώπη για kitesurf και το επισκέπτονται αθλητές από όλο τον κόσμο!!Μάλιστα αυτό το Σαββατοκύριακο θα παραβρεθεί αθλήτρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος kitesurf για να παραχωρήσει σεμινάρια σε νέους και έμπειρους και σε ένα σορό παιδιά που θα βρεθούν εκεί για να γνωρίσουν το άθλημα από την καλύτερη αθλήτρια στον κόσμο που συνεπάγεται ότι η παραλία Ραχών θα γεμίσει για άλλη μια φορά με κόσμο και τα καταστήματα επιτέλους θα δουλέψουν μιας και εμείς σαν Ραχιώτες τα σνομπάρουμε και πάμε LIDL στη Στυλίδα να τα δώσουμε στους φίλους μας τους Γερμανούς.Θυμίστε μου τώρα κύριε Νίκο, τι κάνατε εσείς τώρα τελευταία για να διαφημίσετε τον τόπο μας?

      • Προς Ηλία.
        Πειτε μας και μας τι κανατε εσεις κυριε Ηλία για το καλο του τοπου. Το ΚΙΤΕ κανει καλο στον τοπο οντως. Πρεπει ομως να τηρουνται και καποιοι κανονες, τους οποιους εχω αναφερει σε αυτο το δημοσιευμα. Διαβαστε τους.

        • Εγώ κύριε Αριστείδη ως δημότης Ραχών και όχι επειδή έχω ένα εξοχικό στον Αχινό είμαι τις νέας γενιάς που περνώ 500 Euro και πληρώνω τον ΟΑΕΕ μου κάθε μήνα.Εγώ λοιπόν προσπαθώ αυτά που θα μου μείνουν να τα κυκλοφορήσω μέσα στον δήμο Ραχών και ειδικά σε αυτούς που ξέρω ότι πληρώνουν κανονικά και με τον νόμο τους φόρους τους σαν καταστηματάρχες.Δηλαδή και την τοπική αγορά των Ραχών θα στηρίξω και τα παιδιά με την σχολή Kite που έφτιαξαν έναν απίστευτο χορό για αθλητισμό και το ταβερνάκι από δίπλα και το τοπικό Super Market και ας μην μου μείνει ούτε 5λεπτό στην τσέπη.Επίσης ξέρω ότι επειδή τελικά το λιμενικό κινείται από νήματα κουμπάρων,μπατζανάκηδων,φοροφυγάδων και εγκληματιών(θα σταθώ σε αυτό σε λίγο) φοβάμαι να κάνω το άθλημα μου μήπως και χρειαστεί να πληρώσω extra λεφτά στο λιμενικό που θα το κάνω αναγκαστικά!Επίσης όταν εγώ ως εθελοντής καθάριζα την παραλία των Ραχών όπου υπήρχαν και αυτοί οι αλήτες αθλητές που βοηθούσαν δεν είδα να είστε εκεί κύριε Αριστείδη,ίσα ίσα είδα γνωστούς από τον Αχινό,Λαμιώτες και άλλους λουόμενους να αφήνουν τους καφέδες και τα μπουκαλάκια τους και να φεύγουν όταν εμείς από δίπλα μαζεύαμε τα σκουπίδια των προηγουμένων τους.Αλλά όπως φάνηκε και αυτή την Κυριακή το λιμενικό ήρθε να μοιράσει πρόσθημα σε αυτούς που κάνανε Kite γιατί κάνανε αθλητισμό και όχι σε αυτούς που με τσαμπουκά έκοψαν τις σημαδούρες που ξαναέβαλε το λιμενικό και καθόταν εκεί που απαγορεύεται να κάνουν μπάνιο,οι οποίοι την γλίτωσαν με ένα “ε πρέπει να κάθεστε εκεί μωρέ”!!Επίσης ετοιμάζω καταγγελία με ονόματα και λιμενικών και λουομένων και καταστηματαρχών όπως ο “Άνεμος” που αδειάζει τα λύματα του στο λιμάνι και το “La Playa” που έφραξε την θάλασσα για να βάλει extra ξαπλώστρες και δεν έχει μιλήσει κανείς!Ούτε πρόσθημα είδα ούτε καταγγελίες από εσάς.

          • Εγω δεν εχω εξοχικο φιλε μου, Δημοτης ειμαι.
            Επειδη προφανως δεν διαβαζετε ολα τα σχολια, θα βλεπατε παραπανω πως η οικογενεια μου μαζευει τα σκουπιδια της καθως και αλλων που τα παρατησαν, χωρις να χρειαστει να γινει ενα δρωμενο αλλα απο ηθικο καθηκον στην γη μας.
            Για το δρωμενο καθαρισμου της παραλιας δεν το ηξερα. Αν γινοτανε πρωι δεν θα μπορουσα διοτι δουλευω απο το πρωι ως τις 18:00.
            Επισης για το La playa kai to Anemos πως μπορω εγω να ξερω τι γινεται εκει. Ουτε καν που ειναι δεν ξερω. Επισης ας κανει και κανενας αλλος κατι. Ολα εγω θα τα κανω?!!!
            Λετε “το λιμενικό κινείται από νήματα κουμπάρων,μπατζανάκηδων,φοροφυγάδων και εγκληματιών”.
            Να ευχεστε να μην το διαβασει καποιος λιμενικος αυτο γιατι ειναι συκοφαντικη δυσφημηση.
            Αν ξερετε κατι, πειτε το καθαρα.
            Και τελος παντων, επαναλαμβανω.
            Η Πινακιδα λεει” “Swimming is allowed only inside the orange boomline”.
            Δηλαδη,
            “Η κολυμβηση επιτρεπεται μονον ΕΝΤΟΣ των πλωτων σημαντηρων”.
            Αρα κολυμπαμε ελευθερα, διοτι και να υπηρχανε σημαντηρες, θα μας επιτρεποτανε η κολυμβηση εντος φυσικα και οχι εκτος των σημαντηρων. Αυτα για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα.
            Οι καιταδες να κανουν το σπορ τους εκτος των (νοητων) σημαντηρων ελευθερα.
            Τι δεν καταλαβαινετε ολοι σας?!!
            Μηπως ειστε εσεις οι μπατζανακηδες/κουμπαροι αλλωνων και καιγεστε τοσο πολυ?

        • Επίσης για να κλείσει και το θέμα εδώ και όπως είπα και παραπάνω “εγκληματίες” το να κάνει κάποιος Kite έξω από τα όρια που έχουνε οριστεί από το λιμενικό είναι παρατυπία και του κόβετε πρόστιμο το οποίο και θα πληρώσει για να βάλει μυαλό να μην το ξανακάνει, το αν θα έχει ατύχημα με κάποιον πάλι υπάρχουν νόμοι που θα το ορίσουν όπως το ποιος έφταιγε και αν έφταιγε και θα του επιβληθεί αντίστοιχη ποινή!Το να πετάς πέτρες όμως όπως ομολογήσατε σε 2 σχόλια σας κύριε Αριστείδη πάντως είναι έγκλημα κατά της zws και διώκεται μόνο ποινικά!Να θυμίσω ότι πέρυσι αθλητής πανελληνίου συλλόγου ο οποίος έκανε προπόνηση τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας και εντός σημείων που έχει ορίσει το λιμενικό κατέληξε στο νοσοκομείο για ράμματα στο κεφάλι και μάλιστα χρειάστηκε και βοήθεια άλλων να βγει στην στεριά μιας και ανήμπορος να χρησιμοποιήσει τον εξοπλισμό του λόγο του τραύματος.Εάν λοιπόν κύριε Αριστείδη ο αθλητής έχανε της αισθήσεις του και έπεφτε με το πρόσωπο στο νερό θα είχαμε ένα ΝΕΚΡΟ!!!Οπότε όποιος σεβασμός και να υπήρχε μιας και το θέμα να το λύσουμε θέλουμε, χάθηκε στην ομολογία σας ότι πράττεται εγκληματικές ενέργειες κατά της ζωής ανθρώπων!

          • Ο Καιτας περασε δυο φορες ξυστα απο το κεφαλι μου και μερικα μετρα απο τα παιδια μου.
            Και μαλιστα εξ επιτηδες, για να μας διωξει.
            Τον προειδοποιησα να μην το ξανακανει. Το ξανακανε πιο επικυνδυνα αυτη τη φορα και ολη η παραλια τον εκραζε.
            Αυτο που του πεταξα ηταν ενα κοχυλακι 2-3 μετρα μπροστα του στο νερο.
            Για την ιστορια, ο φιλος μας συνεληφθη διοτι δεν φορουσε κρανος και οι μαρτυρες εκει γυρω τον ειδαν να κανει αυτο που εκανε.
            Αν γινει παντως καποιο ατυχημα σε λουομενο ή αθλητη ή και τα 2, τοτε εγκληματιες θα ειναι οσοι αντιτιθενται στο απλο πραγμα που λεω και ειναι και νομος του κρατους.
            ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙΤΕ 100 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
            Να ευχεστε να μην γινει ατυχημα γιατι σας βλεπω να βγαζετε μουγκα ολοι οσοι μου επιτιθεστε για το αυτονοητο.

          • Συνεληφθη; Προστιμο λεγεται. Αν στο αυτοκινητο δεν φορατε ζωνη σας συλλαμβανουν? Τωρα εχετε προβλημα και με το κρανος; Ξαφνικα η πετρα εγινε κοχυλι; Σας αλλα ποστ σας γραφατε ξεκαθαρα για πετρες. ΔΕΝ γινεται κυριε μου να κανουν 100 μετρα απο την παραλια. Δεν ξερετε σχετικα με το σπορ, μην δινετε οδηγιες για το πως θα γινει. Αν φοβαστε τοσο για την ακεραιοτητα σας να πατε σε διπλανες παραλιες. Το κιτε δεν γινεται να παει καπου αλλου.

          • Αυτό που λέτε ισχύει μονο σε παραλιες που δεν υπάρχει οριοθετήσει από αρμόδια αρχή!!στην περίπτωση μας ήδη υπάρχει ορισμένη περιοχή για θαλασσια spot και ορισμένη περιοχή για κολύμβηση!!πως θα το κάνουμε δηλαδή αφού υπάρχει σεβαστείτε το και μείνετε μέσα στα όρια που επιτρέπεται και όχι έξω από αυτά!

          • Λείπουμε πάντως κύριε Αριστείδη διότι όσο ακόμα κάνει κουμάντο η δικη σας η γενιά που έχει δημιουργήσει αυτό το χάος ούτε μπροστά πάμε ούτε μέλλον
            έχουμε και το 35% των νέων που φεύγουν από την χωρα να σωθούνε από εσάς θα αυξάνεται!!Αγνοείται το γεγονός ότι πρόκειται για αθλητές και όχι για πρεζόνια ή ότι άλλο πιστεύεται και ότι είναι πόλος έλξης παιδιών και μάλιστα ταλέντων που αύριο μπορεί να κάνουν την χωρα μας περήφανη στον έξω κόσμο και όχι σαν τεμπέληδες όπως και δίκαιος δυστυχώς μας αποκαλούν ήδη!Και όλα αυτά για να νιώσετε όπως παλιά όπου πιστεύατε ότι όλα σας ανήκουν και πως κάνετε κουμάντο εσείς ενώ στην πραγματικότητα μας παραδώσατε σε ξένα συμφέροντα.Απλά την βρωμιά την πληρώνουμε εμείς οι νέοι που προσπαθούμε ακόμα και για καλύτερο μέλλον και για οργάνωση επιτέλους με αντίκρισμα να πληρώνουμε και χρυσαφι για εξοπλισμό μιας και οι φόροι για κάτι που κάνει όσο ένας μισθός είναι ένας δεύτερος
            μισθός και πληρώνοντας και πρόστιμο όσο ένας ακόμα μισθός επειδή παλεύουμε να κάνουμε αθλητισμό και να δώσουμε και αθλητική παιδιά σε άλλους που δεν έχουν την πολυτέλεια να είναι σε νησιά!Σας ευχαριστούμε πολύ για αυτό!!

          • Σε αυτο θα σου απαντησω Ηλια.
            Δεν μπορεις εσυ να ξερεις τι εχω κανει εγω για αυτη τη χωρα και ποσους αγωνες εχω δωσει.
            Εσυ ποτε πηγες τελευταια φορα σε διαδηλωση για τα συμφεροντα του απλου λαου?
            Σιγουρα καποιοι απο την γενια μου μας εφεραν ως εδω, αλλα εγω δεν ημουν μαζι τους αλλα εναντιον τους. Εσας τους νεους ομως δεν σας βλεπω και πολυ μαχητικους. Μαλλον προς ουφο τεινετε.
            Σας εχει φαει το iphone τα κομπιουτερ και οι καφετεριες.
            Αρα αυτο που ειπες παρτο πισω για μενα.

          • Και εγώ έχω διαδηλώσει για τα συμφέροντα μου και των υπολοίπων κύριε Αριστείδη και ονομάστηκα αναρχικός και κολοπαιδι από τα κανάλια και από ηλικίες άνω των 50 χρονών επειδή έτσι θέλουν να τα παρουσιάσουν οπότε ανακάλυψα ότι υπάρχει άλλος τρόπος και είναι απλός.Απλά πρέπει να βρω όμοια μυαλά με εμένα και να αλλάξουμε τρόπο ζωής πρώτα σε προσωπικό επίπεδο και μαζί έρχεται και του κοινωνικού συνόλου.Όταν λοιπόν πάμε οργανωμένοι στο λιμεναρχείο και διεκδικούμε ένα χορό για να κάνουμε ένα σπορ και τελικά βρίσκουμε και τον μπελά μας δεν φταίμε εμείς αλλά αυτοί που πιστεύουν ότι τους ανήκουν όλα.Αλλά όταν βλέπεις ότι υπάρχουν μυαλά δίπλα μας που δεν μπορούνε να καταλάβουν ότι ακόμα και η κολύμβηση που είναι το σπορ τους πρέπει να γίνετε σε πλαίσια που έχουνε οριστεί από αρμόδια αρχή και αντ’ αυτού προσπαθούν να σταματήσουν με το έτσι θέλω ένα άλλο σπορ που γίνετε δίπλα τους τότε δεν πάμε μπροστά.Είναι σαν να στέλνεις την αστυνομία να γράφει κλήσεις σε ποδηλάτες μέσα στον ποδηλατοδρόμο επειδή θες εσύ να παρκάρεις το αμάξι σου εκεί γιατί σε βολεύει…ΟΠΑ ΜΙΣΟ!!!Αυτό ακριβώς γίνετε!!!Δυστυχώς σας έχει τυφλώσει το εγώ σας και η μανία σας να κάνετε κουμάντο εκεί που δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κάνετε.Σε αντίθεση με τους αθλητές που δεν θέλουμε να διώξουμε τους λουόμενους απλά να καταλάβουν ότι υπάρχει χορός και για τους δυο εσείς απλά θέλετε να εξαφανίσετε το σπορ από τον χώρο.Αλλά σαν παιδί της τεχνολογίας με iphone και τέτοια όπως λέτε (λες και τα κλέβουμε) οι επόμενες σημαδούρες που θα μπούνε θα έχουν και κάμερα και gps trace για να δούμε και ποιος τις κόβει και που καταλήγουν τελικά.

          • Και εγώ έχω διαδηλώσει για τα συμφέροντα μου και των υπολοίπων κύριε Αριστείδη και ονομάστηκα αναρχικός και κολοπαιδι από τα κανάλια και από ηλικίες άνω των 50 χρονών επειδή έτσι θέλουν να τα παρουσιάσουν οπότε ανακάλυψα ότι υπάρχει άλλος τρόπος και είναι απλός.Απλά πρέπει να βρω όμοια μυαλά με εμένα και να αλλάξουμε τρόπο ζωής πρώτα σε προσωπικό επίπεδο και μαζί έρχεται και του κοινωνικού συνόλου.Όταν λοιπόν πάμε οργανωμένοι στο λιμεναρχείο και διεκδικούμε ένα χορό για να κάνουμε ένα σπορ και τελικά βρίσκουμε και τον μπελά μας δεν φταίμε εμείς αλλά αυτοί που πιστεύουν ότι τους ανήκουν όλα.Αλλά όταν βλέπεις ότι υπάρχουν μυαλά δίπλα μας που δεν μπορούνε να καταλάβουν ότι ακόμα και η κολύμβηση που είναι το σπορ τους πρέπει να γίνετε σε πλαίσια που έχουνε οριστεί από αρμόδια αρχή και αντ’ αυτού προσπαθούν να σταματήσουν με το έτσι θέλω ένα άλλο σπορ που γίνετε δίπλα τους τότε δεν πάμε μπροστά.Είναι σαν να στέλνεις την αστυνομία να γράφει κλήσεις σε ποδηλάτες μέσα στον ποδηλατοδρόμο επειδή θες εσύ να parkareis το αμάξι σου εκεί γιατί σε βολεύει…ΟΠΑ ΜΙΣΟ!!!Αυτό ακριβώς γίνετε!!!

          • Εγω θελω να μπουνε σημαντηρες στα σημεια που αναφερει το ΦΕΚ και οι Καιταδες να κανουν το σπορ εκτος αυτων και οι λουομενοι εντος. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο. Μετα θα ειμαστε ολοι χαρουμενοι.
            Φιλικα Αριστος

          • Όσο για τα ούφο και τις καφετέριες που αναφέρατε ότι τείνουμε πείτε το στις οικογένειες του 35% που έχουν φύγει τα παιδιά τους έξω για να ζήσουν η στην τόση ανεργία που έχουμε η πείτε το και σε εμάς που βρήκαμε μια δουλειά με 500 euro και να μας ζητάνε να πληρώνουμε τα διπλάσια σε φόρους γιατί δεν τους φτάνουν.Όπως καταλάβατε κύριε Αριστείδη εγώ και άλλοι στην ηλικία μου δεν έχουμε τίποτα να δώσουμε στα παιδιά μας,αν σταθούμε τυχεροί να κάνουμε γιατί θα μας φορολογήσουν και το σπέρμα σε λίγο,οπότε ασχολούμαστε με κάτι που μπορούμε να κληρονομήσουμε σε αυτά!ούτε σε καφετέριες είμαστε ούτε με τα κινητά παίζουμε και ευτυχώς που υπάρχουμε και μαζεύουμε και πιτσιρικάδες στο σπορ για να μην γίνουνε ζόμπι!!

          • Αδερφε Ηλια.
            Μαζι ειμαστε.
            Εγω το μονο που θελω ειναι να γινει ο φαρος ιδανικο μερος για ΚΙΤΕ, αλλα και για κολυμπι, οπως ηταν παντα. Ελπιζω να επικρατησει νηφαλιοτητα και να συμφιλιωθουμε γιατι δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα αλλο εκτος απο την οριοθετηση. Νασαστε καλα που μας δειχνετε πως υπαρχουν και μαγκες που τολμουν και κανουν αυτο το, οντως, επικινδυνο αλλα εντυπωςιακο σπορ.
            Ειμαστε φιλοι αλλα ας τηρησουμε καποιους βασικους κανονες.
            Φιλικα, Αριστος

  10. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΑ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΟ ΦΑΡΟ “ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ” ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΘΛΗΜΑ….ΤΟ KITESURF!!!!!!!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΟ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ,ΤΑ ΝΕΡΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΑΤΕ. ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΤΖΙΡΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ!

  11. ΝΑ ΣΥΝΟΨΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΩΣΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΜΕ EMAIL στις 9/7/2016.

    Σας ενημερωνω πως το ΦΕΚ ειναι λαθος και πως οι συντεταγμενες που αναφερει ως χωρο μονο για ΚΙΤΕ, ξεκινα απο την ακρη του ακρωτηριου και τελειωνει ακριβως στο ιδιο σημειο!!!

    ΤΟ ΦΕΚ αναφερει σαφως:

    “4. Εκτός του οριοθετημένου θαλασσίου χώρου και συγκεκριμένα από το σημείο με συντεταγμένες φ: 38ο 52΄ 05΄΄ Β, λ: 22ο 45΄ 28΄΄ Α έως και το νότιο τμήμα του ακροφυσίου του Ακρωτηρίου Δρεπάνου απαγορεύεται η λήψη θαλασσίων λουτρών για λόγους ασφάλειας των λουομένων.
    Στην ίδια περιοχή επιτρέπεται η διενέργεια Θαλάσσιων Μέσων Αναψυχής (αετοσανιδας Κite – surf., ιστιοσανίδα windsurf κ.λ.π), εφόσον από τους χειριστές αυτών τηρούνται οι σχετικές διατάξεις – νομοθεσία για την διεξαγωγή του ανωτέρω Θαλάσσιου Μέσου Αναψυχής.
    Με μέριμνα του Δήμου Στυλίδας να τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο μία (01) ενημερωτική πινακίδα στην Ελληνική & Αγγλική γλώσσα, η οποία θα αναγράφει:
    «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ Η ΛΗΨΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΛΟΥΤΡΩΝ».
    5. Η απόφαση αυτή θα ισχύει από 01η Μαΐου έκαστου έτους και θα λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου ιδίου έτους.”

    Προφανως αυτος που συνεταξε το ΦΕΚ δεν μετρησε καλα…..

    ΟΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ φ: 38ο 52΄ 05΄΄ Β, λ: 22ο 45΄ 28΄΄ Α ΕΙΝΑΙ το νότιο τμήμα του ακροφυσίου του Ακρωτηρίου Δρεπάνου.
    Αρα οι αθλητες μπορουν ελευθερα να κανουν ΚΙΤΕ γυρω απο ενα συγκεκριμενο σημαντηρα στην ακρη του φαρου, συμφωνα με το ΦΕΚ.!!
    Για τον λογο αυτο και για πολλους αλλους λογους ασφαλειας, Παραβασης του Συνταγματος και δικαιης μεταχειρισης ολων,

    ΖΗΤΩ
    —–Επισημη απαντηση και λυση απο τους καθ υλην αρμοδιους.
    —–Να διορθωθει το ΦΕΚ με τους νομιμους ορους για λουομενους και αθλητες, και διορθωση/ επεξηγηση του λαθους στο ΦΕΚ.
    —–Να τοποθετηθουν σημαντηρες ως ο νομος οριζει.Οριοθετηση δεν υπαρχει. Κι αν υπαπχει να μπει εκει που λεει το ΦΕΚ
    Δηλαδη να μπει ενας σημαντηρας στην ακρη του Φαρου και να κανουν ενας ενας και γυρω γυρω απο ενα σημειο το Αθλημα τους…….
    —–Εως οτου διορθωθει το ΦΕΚ (συντεταγμενες) να μην διωχθει κανεις λουμενος αν δεν βρισκεται μεταξυ ακρης του φαρου και του σημειου φ: 38ο 52΄ 05΄΄ Β, λ: 22ο 45΄ 28΄΄ Α
    —– Πηγη: Άρθρο 36 του αριθμ. 20 Γενικού Κανονισμού Λιμένα (ΦΕΚ 444 Β΄/1999)
    I. Π ροϋποθέσεις

    α. Γενικές

    1) Τα όρια της παραλίας, εντός των οποίων επιτρέπεται η διενέργεια Kitesurf, καθορίζονται από την επιτροπή του άρθρου 35 του αριθμ. 20 Γ.Κ.Λ..

    2) Για τη διενέργεια Kitesurf απαιτείται χώρος παραλίας μήκους τουλάχιστον εξακοσίων (600) μέτρων, στον οποίο δύναται να δραστηριοποιείται μόνο ένας (01) εκμισθωτής.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΜΙΣΘΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ?

    7) Η διενέργεια Kitesurf γίνεται εντός οριοθετημένου θαλάσσιου διαδρόμου, πλάτους τουλάχιστον 100 μέτρων και μήκους προς τη θάλασσα εκατό (100) μέτρων. Η τοποθέτηση του διαδρόμου γίνεται με ευθύνη του εκμισθωτή. Τα όρια του διαδρόμου πρέπει να απέχουν τουλάχιστον εκατό (100) μέτρα από τα εκατέρωθεν όρια της παραλίας, που έχει οριοθετηθεί για το σκοπό αυτό. Επιτρέπεται η δημιουργία μέχρι και δύο (02) διαδρόμων. Η σήμανση των ορίων των διαδρόμων πρέπει να γίνεται με κατάλληλες μεμονωμένες ερυθρές σημαδούρες, χωρίς αυτές να συνδέονται μεταξύ τους με σχοινί.

    ================================
    (Δεν υπαρχουνε σημαντηρες. Οι σημαντηρες πρεπει να δημιουργουν ενα διαδρομο 100 μετρων πλατους και ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 100 ΜΕΤΡΩΝ απο την παραλια και τους λουομενους)

    =================================
    II. Απαγορεύσεις

    α. Απαγορεύεται η διενέργεια Kitesurf:

    1) Από τη δύση και μέχρι την ανατολή του ηλίου.

    2) Κατά την κρίση του εκμισθωτή, όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, συνεπεία των οποίων μπορεί να προκληθεί ατύχημα.

    3) Από άτομα ηλικίας μικρότερης των 18 ετών, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα τους.

    4) Εντός πολυσύχναστων παραλιών.

    5) Εντός λιμένων, μαρινών και αλιευτικών καταφυγίων και σε απόσταση μικρότερη του ενός (01) ν. μιλίου περιμετρικά από τις εισόδους αυτών.

    6) Σε απόσταση μικρότερη των πενήντα (50) μέτρων από λουόμενο ή σκάφος ή άλλο

    Kitesurf.

    Το Kite Club εχει ενα site με ανακοινωση των κανονων, για τους οποιους αμφιβαλλω αν τηρουνται ή ελεγχονται.
    (http://www.gkra.gr/index.php?s=7&n=61)

    Θα ήθελα απο αρμοδιους μια ενημερωση επισης, για το αν τηρουνται τα παρακατω:
    1) Οριοθέτηση της παραλίας και φύλαξη και τήρηση των ορίων από αυτούς που έχουν την εκμετάλλευση αυτής της δραστηριότητας. (αν δεν υπάρχει εκμετάλλευση δεν γίνεται να απαγορευτεί στο συγκεκριμένο χώρο η δραστηριότητα).
    Υπαρχει εκμεταλλευση? Ποιος την εχει?
    2) Υποχρεωτική Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης από όλους όσους κάνουν αυτό το σπορ χωρίς δάσκαλο. Υποχρεωτική Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης και Ατυχήματος Υγείας στη σχολή εκπαίδευσης με καταβολή διδάκτρων.
    Αυτα τηρουνται? Ελεγχονται? Απο ποιους?

    Παρακαλω για μια απαντηση το συντομοτερο δυνατον, διοτι σκοπευω να κολυμπησω στον Φαρο το Σαββατοκυριακο.
    Δεν θα θελαμε προστριβες, και με τα στοιχεια που σας καταθετω εδω, εγω θα εχω δικιο και οχι ο ΚΙΤΕ αθλητης.

    Υπ, οψιν πως οι αρμοδιες αρχες εχουν ενημερωθει απο εμενα επισημα και περιμενω λυση αμεσα και συννομα

    Ευχαριστω, Αρίστος.

    • ΚΥΡΙΕ, ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ! ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ? ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!!!!ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΑΡΟ ΚΥΡΙΕ….ΑΡΙΣΤΟ ΩΣ ΤΙΣ 2:00 μ.μ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ. ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΟ ΛΟΥΤΡΟ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥΣ!

      • Κυριε αγανακτισμενε.
        Εχω απαντησει παρακατω.
        Η πινακιδα λεει.
        “Swimming is allowed only inside the orange boomline”. Δηλαδη, “Η κολυμβηση επιτρεπεται μονον ΕΝΤΟΣ την πλωτων σημαντηρων”. Αρα κολυμπαμε ελευθερα, διοτι και να υπηρχανε σημαντηρες, θα μας επιτρεποτανε εντος φυσικα και οχι εκτος των σημαντηρων. Αυτα για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα.
        Οι καιταδες να κανουν το σπορ τους εκτος των νοητων σημαντηρων ελευθερα.

  12. Να μιλήσω κι εγώ ( Kiter) .
    Το άθλημα φέρνει τουρισμό στο μέρος ( λεφτά σε καιρό κρίσης, μαζεύει τσεζους πωλονους, γερμανούς, ιταλους κτλ)

    Αληθινη Δημοκρατία = δικαίωμα του ατόμου να κάνει ότι θελει χωρίς να επισκιάσει τα δικαιώματα του άλλου.

    Ή θάλασσα είναι δημόσιο αγαθό. Σε αυτό έχει κάθε δικαίωμα ο κάθε άνθρωπος είτε κολυμπάει είναι κοπηλατει είτε κάνει kite windsurf. Αν θέλει ο λουόμενος μπορεί να πετάει πέτρες (δικαίωμα του) και αν κτυπήσει άλλο λουωμενο ή kite θα έχει δικαίωμα το θύμα να μηνυσει τον θύτη.
    Ο kite μπορεί να περνάει ξυστά 1 χιλ από λουωμενο ( έχουν και οι δύο το δημοκρατικό δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το νερό) ωστόσο αν τον κτυπήσει ο λουόμενος θα μπορεί να κάνει μηνυσει τον kite.
    Αλλά λόγο της βλακείας που δέρνει εμάς τους έλληνες κυρίως πρέπει να βγαίνουν νόμοι /απαγορεύσεις για την ασφάλεια μας. (Λόγου χάρη να φοράμε ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο δεν είναι για την ασφάλεια του άλλου αλλά την δική μας)
    Για αυτό οριοθετούνται χώροι που απαγορεύουν την έλευση χρηστών( το λιμάνι απαγορεύεται να το χρησιμοποιήσεις αν δεν είσαι πλοίο)

    Έτσι ο λουόμενος μπορει να κάνει μπάνιο παντού εκτός από απαγορευμένες ζώνες (για την δική σου ασφάλεια) οποως φάρος ραχων, λιμένας βολου, λιμένας πειραιως, λιμένας θεσσαλοβικη κτλ. Και αντίστοιχα ο kite 200μ μακριά από λουόμενους (εκτός κι αν είσαι σε περιοχή που επιτρέπεται το kite) να μην κάνει kite στα λιμάνια κτλ .

    Το να κρατάει πορεία (ελεγχόμενη) ο kite και να περνάει κοντά από λουωμενο μέσα την περιοχή όπου απαγορεύεται το κολυμπάει (κακώς το κάνει) το κάνει για να βγει έξω ο λουόμενους (βάση φεκ του καταπαταει το δικαίωμα του kite) για την ασφάλεια του λουωμενο. Αν σε επικείμενο μη ελεγχόμενο άλμα σκάσει με φόρα. (πχ σανίδι) χωρίς να το θέλει πάνω στον παράνομο λουωμενο μπορεί να τον αφήσει στον τόπο. Ο kite νομικά δεν θα πάθει κατι(βάση φεκ ειναι νόμιμος και ο λουόμενος παράνομος μέσα στην ζώνη απαγόρευσης λουτρού) και φταιχτες θα είναι ή αμέλεια του δήμου για οριοθέτηση και το πισμα /γόητρο του λουόμενου που θέλει ντε και καλά να κανει στο κομμάτι εκείνο μπάνιο-που του το κλεψε το δημοκρατικό δικαιωμα ( λες και δεν υπάρχει αλλού μερος)

  13. Επίσης αν κάποιος λουωμενο θέλει τόσο πολύ να γευτεί από το απαγορευμένο λουτρό μπορεί νομίζω ελεύθερα κάθε πρωί εντός της απαγορευμένης σεζόν να πάρει το μπάνιο του μέχρι να αρχίσει να φυσάει ( πολλοί φυσιολογικοί άνθρωποι το κάνουν καθημερινά στο φάρο ραχων) οι kiteαδες δεν θα φωνάξουν το λιμενικό για να γράψουν πρόστιμο στους παραβατες

    • Φιλε Γιαννγς…..
      Επειδη εχουμε αρχισει να το κουραζουμε το θεμα.
      Προχθες το λιμενικο το καλεσε καποιος παππους, δεν ξερω τον λογο.
      Για το αν πρεπει να φοραμε κρανος ή ζωνη διαφωνω μαζι σου.
      Π.χ. Αν αυτοι που καθονται μπροστα στο αυτοκινητο φορανε ζωνη, αλλα οι πισω οχι, τοτε σε μια μετωπικη συγκρουση εστω και με μικρη ταχυτητα, μαλλον θα σκοτωθουν ολοι διοτι οι πισω θα πεσουν στους μπροστα με πολυ δυναμη και ισως και να σκοτωθουνε. Η, αν εισαι μονος χωρις ζωνη, κρανος και χτυπησεις, μαλλον θα στεναχωρησεις πολλους, θα απασχολησεις νοσοκομους, γιατρους κλπ και θα στερησεις απο την χωρα ενα σημαντικο ατομο το οποιο αντι να δουλευει και να προσφερει, πιθανον να τον πληρωνουμε κι απο πανω για την συνταξη αναπηριας του.
      Επισης αν διαβασεις ολα οσα δημοσιευσα πιο πανω τα λενε ολα.
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.
      ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΟΥ.
      Γιαννγς. Οπως ειπα και πιο πριν, αν χτυπησεις/σκοτωσεις λουομενο, εντος η εκτος του χωρου αυτου, θα πας μεσα χειροποδαρα. Αυτο ειναι σιγουρο.
      Επισης δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια να μην δουλευουμε ωστε να παμε για μπανακι το πρωι. Δεν ξερω αν το γνωριζεις, αλλα υπαρχουν και ανθρωποι που εργαζονται, με ελαχιστο μισθο συνηθως, κατι που δεν τους επιτρεπει αυτη την πολυτελεια ουτε την ανεση να αγορασουν ενα πανακριβο ΚΙΤΕ.

    • Ξεχασα να πω πως ο νομος λεει πως απαγορευονται τα θαλασσια σπορ 1 ναυτικο μιλι περιμετρικα λιμενων η σημειου ελιμενισης σκαφων. Οι Ραχες ειναι λιμανι. 1 ν.μ. Ειναι 1870 μετρα περιπου. Για κανε μια μετρηση αποστασης απο την ανατολικη πλευρα του φαρου μεχρι το λιμανι των Ραχων. Google Earth.

      • Εεε αρα πειτε το ξεκαθαρα οτι θελετε να διωξετε το σπορ απο την περιοχη. Δηλαδη που ακριβως εμποδιζεται το λιμανι των Ραχων απο το κιτε στον Φαρο. Σας πειραζει η δυτικη πλευρα επειδη δεν μπορειτε να κανετε μπανιο, τωρα σας πειραζει και η ανατολικη επειδη βρισκεται λιγοτερο απο ενα νμ απο το λιμανι. Βρειτε κανενα χομπι κυριε. Κατανοω οτι μετα τα 50 η ζωη δεν εχει τοσο ενδιαφερον.

    • Επισης διαφωνω με την αποψη σου για την ζωνη κρανος. Π.χ. Αν σε ενα αυτοκινητο που παει με 50, οι μπροστα φορανε ζωνη και οι πισω οχι, σε μια συγκρουση θα σκοτωθουνε ολοι, διοτι οι πισω θα πεσουν στους μπροστα με βαρος περιπου 2 τονων.
      Αν διαβασεις τους νομους που αναφερω πιο πανω, ειναι σαφεστατοι. Διαβασε τους.
      Αυτο που δεν ειναι σαφες ειναι η οριοθετηση του χωρου. Χωρις σημαντηρες πως να ξερουμε που απαγορευεται ακριβως;

      Οσο για το πρωινο μπανιο. Δυστυχως υπαρχουνε και ανθρωποι που δουλευουν ακομα (ευτυχως) και δεν εχουν την πολυτελεια να κανουν πρωινα μπανακια.
      Οπως επισης, πολλοι εξ ημων δεν μπορουμε να αγορασουμε ενα πανακριβο ΚΙΤΕ.
      ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ.
      Αυτα, Αρίστος
      ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ. Η “πετρα” που εριξα περσι ηταν ενα κοχυλακι και το εριξα χαμηλα και μακρια απο τον αυθαδη αθλητη που μου το παιζε μαγκας. Συμφωνω πως ηταν λαθος μου.

      • Σιγα μην ριξατε και ροδοπεταλα….
        Ενα κοχυλακι ριξατε μονο? 20 ατομα ημασταν εκει και ειδαμε ακριβως τι ριχνατε και ποσες πετρες ριξατε. Δεν σας ειπε κανεις οτι ριξατε ολοκληρο βραχο, αλλα εστω και οι πετρες που πετουσατε αρκουσαν για να προκαλεσουν τραυματισμο.
        Οσο για τον στοχο σας, μπορω και εγω καλλιστα να πω οτι θα κανω αλμα ακριβως απο το κεφαλι σας την ωρα που κολυμπατε. Ισως τοτε κανετε και καινουρια καταγγελια επικαλουμενος νομους που εχουν γραφτει στο ποδι (αλλο ενα δειγμα της Ελλαδας εν ετη 2016).
        Οποιος σας βριζει (αν σας εβρισε) του πετατε πετρες; Επειτα ερχεστε εδω και μιλατε για αλληλοσεβασμο και επιπεδο συζητησης;
        Τελος, συνεχεια γραφετε “μας αρεσει το αθλημα”, “θελουμε το αθλημα” κτλ. Αερολογιες κυριε μου. Αμα σας αρεσε θα σεβοσασταν τον χωρο και τους αθλητες και δεν θα τους πολεμουσατε με οτι εχετε στην διαθεση σας. Αν σας αρεσε θα μας στηριζατε και θα εναντιωσασταν σε περιστατικα στα οποια λουομενος-υποτιθεμενος ψαρας εριχνε το καλαμι χωρις δολωμα και εκανε πως ψαρευει (γιατι τα εχουμε δει και αυτα).

        • 1 αντιειμενο πεταξα και ηταν κοχυλι. Μικρο.
          Δεν ειμαι και ο Πολυφημος!!!
          Εστω. Ηταν λαθος και ζητησα συγγνωμη.
          Εγκληματιας δεν ειμαι, απλα κολυμπαω σε συγκεκριμμενο σημειο εδω και 22 χρονια.
          Οι καιταδες επιτρεπεται να κανουν το αθλημα 100 μετρα απο την ακτη και οσο και αν αυτο δεν τους βολευει, βολευει εμας τους παλιους που θα κανουν οτι απαιτειται για να εφαρμοστει ο νομος.

          • Αχ και για να μην ξεχνιέστε ο θείος μου έκανε ιστιοσανίδα από το 1978 στο Φάρο!!Μάλιστα αυτοί οι surfer ανακαλύψανε την παραλια του φάρου τότε.Μέχρι και πριν γίνει το μαγαζί όπου μάλιστα υπάρχει και κιόσκι που άφηναν τα πανιά τους σπανια μπορούσαν λουόμενοι να προσεγγίσουν την ακτή μιας και ήταν βάλτος από πίσω!όταν άρχισαν τα πρώτα αυθαίρετα σπίτια τότε ξεκίνησαν να έρχονται λουόμενοι οι οποιοι διώξαν και τους αθλητές τότε κάνοντας ζημια στα πράγματα με το έτσι θέλω που κόστιζαν όσο ένα μηχανάκι!να τα λέμε και αυτά!!Τα 20 χρόνια λοίπον που λέτε είναι πολυ λίγα για να είστε και παλιος!!

          • Εγω παλι ειμαι 22 χρονων στην πιο παραγωγικη μου ηλικια, οπως και οι υπολοιποι που κανουν κιτε. Κατα μεσο ορο ειμαστε απο 18-30. Νεα γενια ετσι δεν ειναι; Εσεις παλι τι ειστε? Δεκαετια 60; 70; Γενιες συμφεροντος, διαπλοκης και βυσματος. Γενιες που εφτασαν την χωρα στο 0 και στο μειον. Δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει αλλα με τις πραξεις σας στελνετε τον τοπο ακομα πιο κατω. Το μοναδικο αναπτυσσομενο πραγμα που εχουν αυτη την στιγμη οι Ραχες ειναι το κιτε. Γιατι κυριε Αριστειδη θα μπορουσα να μεινω στον τοπο που σπουδαζω, αυτες τις 50 μερες που ερχομαι να ξεκουραστω και να πηγαινω εκει για κιτε. Φυσικα και δεν θα πηγαινα καθε μερα γιατι δεν διπλα απο το σπιτι μου, αλλα ολα μου τα λεφτα θα τα αφηνα αλλου. Αν εκανα ομως κατι τετοιο εσεις θα ησασταν αυτος που θα εναντιωνονταν ξανα (!) στους νεους και θα ελεγε “οι νεοι δεν στηριζουν τον τοπο τους”, “οι νεοι δηλωνουν αποστροφη στην επαρχια”. Φανταστειτε τωρα να γινει αυτο απο 50 ατομα που ειναι καθε σαββατοκυριακο στο σποτ. Με το να απαιτειτε να βρισκονται 100 μετρα απο την ακτη δεν προκειται να ξαναρθει κανενας. Ερχονται συγκεκριμενα για το σημειο, οχι για τις παραλιες του Μαλιακου. Εσεις παλι εχετε 50 χιλιομετρα ακτογραμμης να απολαυσετε το μπανιο σας. Οπου και να πατε τα χρηματα που θα αφησετε στον τοπο ειναι τα ιδια μιας και δηλωνετε δημοτης και μονιμος κατοικος.

          • Φιλε Κωστα. Εγω ειμαι 51, δουλευω απο τα 13 και γενικα απο πολυ φτωχη οικογενεια.
            Για τα 100 μετρα που λες, δεν ειναι πολλα. Ρωτησα εναν αθλητη προχτες και μου ειπε πως αυτος παει στα 500 που φυσαει καλυτερα. Αληθεια. Ας βρουμε μια μεση λυση γιατι πραγματικα μου λειπουν τα απογευματινα μπανακια στον Φαρο.
            Φιλικα, Αρίστος

  14. Η πινακιδα λεει.
    “Swimming is allowed only inside the orange boomline”. Δηλαδη, “Η κολυμβηση επιτρεπεται μονον ΕΝΤΟΣ την πλωτων σημαντηρων”. Αρα κολυμπαμε ελευθερα, διοτι και να υπηρχανε σημαντηρες, θα μας επιτρεποτανε εντος φυσικα και οχι εκτος των σημαντηρων. Αυτα για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα

    • ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ, ΤΕΛΟΣ!! ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ! ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. ΑΝ ΠΑΝΕ 100 ΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΧΝΑ ΤΟΝΙΖΕΤΕ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…ΣΕΒΑΣΜΟΣ!!!!!!

      • Εγω δεν προκειται να ασχοληθω με αυτο το θεμα πλεον. Το αφηνω στους υπευθυνους να κανουν οτι νομιζουνε

  15. Και για να αποφυγουμε παρεξηγησεις.
    Ακουσα σημερα πως κυκλοφορει η φημη πως το λιμενικο στις 10/7 Κυριακη το καλεσα εγω. Λαθος. Εγω εφτασα στον Φαρο για μπανιο, αφου ειχαν ερθει πι λιμενικοι που τους καλεσε καποιος παππους.

  16. Για τον εξοπλισμό να πω ότι αγοράζει μεταχειρισμενο σε πολύ φθηνή τιμή (αυτή την τακτική ακολουθώ) ο εργαζόμενος μπορεί να κάνει μπάνιο πριν πάει στην δουλειά εφόσον την θεωρεί άθληση και ταυτόχρονα θα αύξηση την παραγωγική του ικανότητα στην εργασία του, ή να μπει μετά τις 20:00 έχει σχεδόν 1,5 ώρα για προπόνηση, φυσικά ο εργαζόμενος μπορεί να πάει 200 μέτρα πιο δίπλα στο beach bar ,όπου επιτρέπεται το κολύμπι . Αν οδηγας μόνος σου και δεν φοράς ζώνη αναφέρθηκα ή και κράνος όπως ειπατε. Αντίστοιχα αν κολυμπαει κανείς σε απαγορευμένη περιοχή θα στεναχορηθουν πολύ αν πάθει κατι. Αν kite εντός περιοχής απαγόρευσης κολύμβησης όπου επιτρέπεται το kite ,τραυματισει παράνομο λουομενο δεν τον συλλαμβάνουν αυτό είναι σίγουρο.
    Αλλά σίγουρα χρειάζεται σήμανση γιατί και οι kites παραβιάζουμε το χώρο των λουομένων όταν δεν υπάρχει σημαδούρα να δείχνει τα ορια. Αλλά από ότι ακούω οι σημαδούρες εξαφανίζονται μυστηριωδώς ωστόσο του beach bar οχι

  17. Επανέρχομαι μετά απο χρόνια.
    Χτες 27/10/2020 2 παιδιά που έκαναν Kitesurf στην Ρόδο βρήκαν τραγικό θάνατο στα βράχια στην Λίνδο.
    Επίσης ένα παιδί ακόμη τραυματίστηκε σοβαρά και είναι στο νοσοκομείο.
    Τα σχόλια δικά σας.

    https://www.google.com/amp/s/amp.newsbomb.gr/ellada/story/1131646/sok-sti-rodo-etsi-vrikan-tragiko-thanato-ta-dyo-paidia-poy-ekanan-kite-surf

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.


Τελευταία Νέα

Όσα πρέπει να ξέρετε για τις εκλογές ανάδειξης Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στις 24 Νοεμβρίου

Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιούνται οι εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία για την ανάδειξη Προέδρου. Οι κάλπες...
- Διαφήμιση -
Stylida FM • Ραδιοφωνικός Σταθμός

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων