Τι ωραία παράσταση!

Έγιναν τα “Βαφτίσια” στη Στυλίδα λοιπόν!

Μια απολαυστική παράσταση παρακολουθήσαμε το βράδυ της Δευτέρας στο θέατρο Μαρία Κάλλας στη Στυλίδα.Οι ηθοποιοί  είχαν πολύ κέφι  και ο κόσμος τους αγκάλιασε με ζεστό χειροκρότημα αλλά και άφθονο γέλιο ! 

Οι περίπου 1000  θεατές είχαν ένα όμορφο και ανανεωτικό θα λέγαμε βράδυ αφηνοντας μακρια σκοτουρες και προβληματα!

Μπράβο σε ολους οσους προετοιμαζουν και καταφερνουν να φερουν στο Δήμο μας  όμορφες παραστάσεις και τις απολαμβανει το κοινο της Ανατολικης Φθιωτιδας απο κοντα !

Και τώρα που μας “άνοιξε η όρεξη” ανυπομονούμε για τα επόμενα!

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων