
Στην κοπή της βασιλόπιτας του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Αχινού βρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Στυλίδας Απ.Γκλέτσος και οι συνεργάτες του ενώ στο ίδιο τραπέζι κάθισε και ο υποψήφιος Δήμαρχος Στυλίδας Π.Πανουργιάς.

“Μεταξύ τυριού και αχλαδιού” ο Δήμαρχος αναφέρθηκε και στο έργο του βιολογικού καθαρισμού της περιοχής .
Δείτε τι δήλωσε
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aEj2n8XVfvc[/youtube]




