Ο αγώνας τώρα… δικαιώθηκε και από την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου οι μαθητές του Γυμνασίου – Λυκείου Πελασγίας επιστρέφουν στις τάξεις τους, αφού έγινε δεκτό...
Χωρίς Αγιασμό αλλά με κατάληψη ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για τους μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου της Πελασγίας.
Η υποχρεωτική μετακίνηση τριών μαθητών της...