Ευχαριστήριο μήνυμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Στυλίδας :
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Δήμο Στυλίδας , τον δήμαρχο Γιάννη...
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
Σήμερα, 30 Ιανουαρίου με πολλή χαρά και ενθουσιασμό μετά τον εκκλησιασμό όλοι οι μαθητές συμμετείχαν στην κοπή της...