Απ. Γκλέτσος : «Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί…με κάνατε ευτυχισμένο…δεν θα σας προδώσω…μπέσα»(video)

ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 18.1 (14)

Δείτε τι είπε μέσα σήμερα το πρωί ο Απ.Γκλέτσος απευθυνόμενος στους πιστούς μέσα στον Αγ.Αθανάσιο Στυλίδας

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F0pNMRaQqsA[/youtube]

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Από πότε ο αμβωνας είναι και προεκλογικό βήμα? Ντροπή. Πρώτα για τους παπάδες που το επέτρεψαν κ μετά για το Γκλετσο.

  2. Και όχι μόνο ,όταν φώναζε στον αγιασμό του σχολείου που ήταν οι εν Χριστώ αδελφότητα.Τι να σχολιάσει κανείς!!!!

  3. συγχαρητήρια στο δήμαρχο σας Απόστολο γκλετσο και του εύχομαι να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε Είμαστε μαζί του ο αγώνας που ξεκίνησε τώρα αρχίζει Κερδίσαμε μια μάχη μια μάχη που αντίπαλό Σ της ήταν ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΊΑ Κύριε γκλετσο καταφέρατε το ακατόρθωτο
    Ότι χρειαστείτε θα είμαστε εδώ στην πρώτη γραμμή να σας στηρίξουμε

    Με εκτίμηση

    Μαίρη Χρονοπούλου

    Κάτοικος Αιγίου Δήμου Αιγιαλειας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Άκρως ενδιαφέρουσα η διπλή συνεδρίαση σήμερα στο Δήμο Στυλίδας

https://www.youtube.com/watch?v=HwHWoROwr1A https://www.youtube.com/watch?v=m7zKbieJ7lg  
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων