Κατάληψη πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη 6/11 οι μαθητές του Λυκείου Στυλίδας
Κάποια από τα αιτήματά τους είναι τα εξής:
Εθνικό απολυτήριο .
Να είναι ανοιχτές οι αίθουσες στα κενά και στις κακές καιρικές συνθήκες .
Να είναι οι τουαλέτες ανοιχτές στα διαλείμματα και στη διάρκεια των διδακτικών ωρών .
Έλλειψη νερού στις βρύσες .
Σχολικός ψυχολόγος .
Να επανέλθει το παλιό σχολικό ωράριο.
Βελτίωση σχολικών υποδομών.
Σε κατάληψη έχουν προχωρήσει και οι μαθητές του Γυμνασίου Στυλίδας.
Η κατάληψη έχει συμβολικό χαρακτήρα και θα λήξει σήμερα το μεσημέρι.
stilida.com





