Υπό κατάληψη το Λύκειο & το Γυμνάσιο Στυλίδας

Κατάληψη πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη 6/11 οι μαθητές του Λυκείου Στυλίδας

Κάποια από τα αιτήματά τους είναι τα εξής:

Εθνικό απολυτήριο .

Να είναι ανοιχτές οι αίθουσες στα κενά και στις κακές καιρικές συνθήκες .

 Να είναι οι τουαλέτες ανοιχτές στα διαλείμματα και στη διάρκεια των διδακτικών ωρών .

Έλλειψη νερού στις βρύσες .

Σχολικός ψυχολόγος .

Να επανέλθει το παλιό σχολικό ωράριο.

Βελτίωση σχολικών υποδομών.

Σε κατάληψη έχουν προχωρήσει και οι μαθητές του Γυμνασίου Στυλίδας.

Η κατάληψη έχει συμβολικό χαρακτήρα και θα λήξει σήμερα το μεσημέρι.

stilida.com

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων