Ένα μικρό αφιέρωμα στους Εκπαιδευτικούς και στους μαθητές του 1ο Δημοτικού Σχολείου Στυλίδας,το μικρό αυτό αφιέρωμα -βίντεο έγινε με την ελπίδα να καταφέρω κάποιους να συγκινηθούν αλλά και να υπενθυμίσω πρώτα στον εαυτό μου και μετά στους συμπολίτες μου τη δουλειά που κάνουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας!!!!
Ένα μεγάλο Μπράβο φυσικά στα καμάρια μας, τους μαθητές της Στυλίδας!!!
Ένα μεγάλο Μπράβο φυσικά στα καμάρια μας, τους μαθητές της Στυλίδας!!!
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!




