ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ…

Προκλητικά αδιάφορη και ανέτοιμη ήταν η εταιρία του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας-Λαμίας αφού όπως με  αγανάκτηση δήλωσε πριν λίγο στον ΛΑΜΙΑ FM-1 ο αντιπεριφερειάρχης Θωμάς Στάϊκος αφού δεν διέθετε ούτε δείγμα αλατιού.
«Αν η εταιρία είχε φροντίσει να προμηθευτεί με αλάτι και το έριχνε με το  πρώτο χιόνι  και παράλληλα είχε κινητοποιήσει  με σπουδή τα εκχιονιστικά μηχανήματα δεν θα είχαμε αυτή την  πρωτοφανή ταλαιπωρία του κόσμου στην Εθνική οδό, ας μας ζητούσαν  αλάτι θα τους προμηθεύαμε εμείς, είναι ντροπή και πρόκληση τέτοια αδιαφορία» είπε χαρακτηριστικά ο  κ. Στάϊκος.
- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων