
Ο Διοικητής και τα στελέχη του Π.Κ. Στυλίδας θα ήθελαν δημόσια να ευχαριστήσουν τον Δήμαρχο κ. Αποστόλου Ιωάννη και τον Αντιδήμαρχο κ. Φούντα Κωνσταντίνο, που άμεσα σε αίτημα μας για ασφαλτόστρωση τμήματος του χώρου όπου σταθμεύουν τα υπηρεσιακά μας οχήματα αμέσως ανταποκρίθηκαν στο αίτημα μας δείχνοντας εμπράκτως ότι ο Δήμος Στυλίδας βρίσκεται πάντοτε δίπλα μας και αρωγός στο έργο μας.





