
Δύο νεαρές Στυλιδιώτισσες μέλη του Αθλητικού Ιππικού Ομίλου Λαμίας κατάφεραν να μας κάνουν περήφανους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιππασίας που ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26 Απριλίου στο Κιλκίς.
Η αμαζόνα μας Νεφέλη Κοττή με τον ίππο Sirocco ανακηρύχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας στην κατηγορία παίδων των 60χλμ διανύοντας την απόσταση σε χρόνο 3:57:13 !
Η αμαζόνα μας Σοφίλια Μπαρούδα με τον ίππο Aurora στην κατηγορία των 60χλμ κατέλαβε την τρίτη θέση!
Μπράβο και στα δύο κορίτσια!
Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια!




