Δύο Στυλιδιώτισσες αμαζόνες μας έκαναν περήφανους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιππασίας!

Δύο νεαρές Στυλιδιώτισσες μέλη του Αθλητικού Ιππικού Ομίλου Λαμίας κατάφεραν να μας κάνουν περήφανους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιππασίας που ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26 Απριλίου στο Κιλκίς.

Η αμαζόνα μας Νεφέλη Κοττή με τον ίππο Sirocco ανακηρύχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας στην κατηγορία παίδων των 60χλμ  διανύοντας την απόσταση σε χρόνο 3:57:13 !

Η αμαζόνα μας Σοφίλια Μπαρούδα με τον ίππο Aurora στην κατηγορία των 60χλμ  κατέλαβε την τρίτη θέση!

Μπράβο και στα δύο κορίτσια!

Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια!

stilida.com

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Άκρως ενδιαφέρουσα η διπλή συνεδρίαση σήμερα στο Δήμο Στυλίδας

https://www.youtube.com/watch?v=HwHWoROwr1A https://www.youtube.com/watch?v=m7zKbieJ7lg  
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων