Έχασε το εισιτήριο για τον τελικό του κυπέλλου ο Α.Ο.Σ…..

ΕΝΩΣΗ 2010--ΑΟΣΠριν από λίγο έληξε ο αγώνας για την ημιτελική φάση κυπέλλου ερασιτεχνών Φθιώτιδας μεταξύ της ΕΝΩΣΗΣ 2010 και του Α.Ο.Στυλίδας.

Με ήττα επιστρέφει  στη Στυλίδα η ομάδα του Α.Ο.Σ.  που έχασε το εισιτήριο για το μεγάλο τελικό.

ΕΝΩΣΗ 2010-ΑΟΣ

Μέχρι το 85′ το σκορ ήταν 1-1 ,ενώ δευτερόλεπτα πριν τη λήξη η Ενωση 2010 έβαλε το γκολ που τη στέλνει μεγάλο τελικό.

Τελικό σκορ ΕΝΩΣΗ 2010-Α.Ο.Σ. : 2-1

Στον άλλο ημιτελικό, το Νέο Κρίκελο επικράτησε του Παμμωλιακού  στα πέναλτι.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τον αγώνα ΕΝΩΣΗ 2010-Α.Ο.Σ. απόψε στο stilida.com

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων