ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ Α.Ο.Σ. ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!

“Με το δεξί ” ξεκίνησε για την ομάδα της Στυλίδας το φετινό πρωτάθλημα.
Κατάφερε με μία  καλή εμφάνιση να κερδίσει την Ακαδημία Ηρακλή 3-0!

Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα έβρεχε -αλλά όπως σας είχαμε ήδη πει “έβρεξε και γκολ”!
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Ξαρχάς και βοηθοί οι Κατσόγιαννος,και Σάκκος.
Σύμφωνα με το φύλλο αγώνα τα γκολ έβαλαν στο 42′ ο Αντωνιάδης,στο 48′ ο Καραπέτσας και στο 86′ ο Επίσκοπος.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Το ωράριο λειτουργίας & εξυπηρέτησης του κοινού του Δήμου Στυλίδας

 Δήμος Στυλίδας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 5Β του ν. 2690/ 1999, όπως προστέθηκε με το άρθρο 7 του ν....
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων