Αγρότες από την Αν.Φθιώτιδα μόλις ξεκίνησαν με τα τρακτέρ τους από το λιμάνι της Στυλίδας και πηγαίνουν στο μπλόκο της Ανθήλης.

Μαζί τους και ο Δήμαρχος Στυλίδας Απ.Γκλέτσος .

Το παρόν έδωσε και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Λαμίας που πρόσφερε στους αγρότες γάλατα,κρέμες,ρύζι κι άλλα προϊόντα.




