Ο χειρότερος φόβος των κτηνοτρόφων έγινε πράξη και η ευλογιά πλήττει πλέον και τη Φθιώτιδα.
Οι αρχές εντόπισαν κρούσμα ευλογιάς σε ποιμνιοστάσιο με 55 ζώα στο Άνυδρο Στυλίδας και αμέσως σήμανε συναγερμός.
Ήδη ο μηχανισμός έχει κινητοποιηθεί, έχουν ληφθεί μέτρα και σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνοτροφίας και Αλιείας Κώστα Αποστολόπουλο, τα ζώα της μονάδας θα σφαγιαστούν τις αμέσως επόμενες ημέρες και μέχρι την Δευτέρα.
Ο κύριος Αποστολόπουλος καλεί τους κτηνοτρόφους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να τηρούν τα μέτρα προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης της ασθένειας και σε άλλες κτηνοτροφικές μονάδες.
πηγή tvstar.gr





