Παμφθιωτικό Μέτωπο στα μπλόκα

DSC_0064Όλοι μαζί στους δρόμους – Κάλεσμα από όλους τους φορείς για συμμετοχή την Πέμπτη στην 24ωρη Πανελλαδική Απεργία.

Στο μπλόκο της Ανθήλης βρέθηκαν σήμερα το μεσημέρι οι εκπρόσωποι των φορέων που έχουν συγκροτήσει το Παμφθιωτικό Μέτωπο Αγώνα.

Όλοι εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στους, ενώ έκλεισαν για λίγη ώρα την εθνικοί οδό και τους παραδρόμους στο ύψος της Ανθήλης.

Λίγο πριν οι Δήμαρχοι της Στερεάς εξέδωσαν ψήφισμα συμπαράστασης προς τους αγρότες και τους φορείς που δίνουν αγώνα για το ασφαλιστικό (δείτε εδώ).

DSC_0122

Εκεί και ο Δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος.

DSC_0069

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων