Νιπτουμε τας χειρας μας και ο ΕΛΓΑ….οπως και γενικοτερα το Δημοσιο Κρατος εδω και δεκαετιες οταν ειναι να αποζημιωσει καποιον πολιτη του….
“Ναι μεν εμεις σαν Οργανισμος (που εκδιδουμε την ανακοινωση) καταγραψαμε τις οποιες ζημιες μας δηλωσατε μεσω των πραγματονομων μας, ομως σε καμμια περιπτωση δεν δεσμευομαστε ποσα χρηματα αποζημιωση θα παρετε και ΑΝ θα παρετε….”
Βεβαια, σε περιπτωσεις που εχουν οφειλες οι αγροτες προς τον ΕΛΓΑ, η αφαιμαξη των λογαριασμων τραπεζης τους γινονται αυτοματα σε λιγα δευτερολεπτα….αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο…κριμα….πριν 200+ χρονια σε αντιστοιχες περιπτωσεις οι τοτε Ελληνες παλευαν με τις σπαθες με τους τοπικους κοτζαμπασηδες (βαλτούς των Τουρκαλαδων) για να μην υπαρχουν τα χαρατσια και οι κατα κεφαλην φοροι….τι περιμενουμε τωρα για να ενεργησουμε αντιστοιχα (οχι με σπαθες, αλλα με ντου σε εφοριες, τραπεζες, οργανισμους) ειναι αποριας αξιο…. υγ: δεν εχω ουτε 1 δεντρο ουτε μια ριζα δεντρου/φυτου στην κατοχη μου
Νιπτουμε τας χειρας μας και ο ΕΛΓΑ….οπως και γενικοτερα το Δημοσιο Κρατος εδω και δεκαετιες οταν ειναι να αποζημιωσει καποιον πολιτη του….
“Ναι μεν εμεις σαν Οργανισμος (που εκδιδουμε την ανακοινωση) καταγραψαμε τις οποιες ζημιες μας δηλωσατε μεσω των πραγματονομων μας, ομως σε καμμια περιπτωση δεν δεσμευομαστε ποσα χρηματα αποζημιωση θα παρετε και ΑΝ θα παρετε….”
Βεβαια, σε περιπτωσεις που εχουν οφειλες οι αγροτες προς τον ΕΛΓΑ, η αφαιμαξη των λογαριασμων τραπεζης τους γινονται αυτοματα σε λιγα δευτερολεπτα….αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο…κριμα….πριν 200+ χρονια σε αντιστοιχες περιπτωσεις οι τοτε Ελληνες παλευαν με τις σπαθες με τους τοπικους κοτζαμπασηδες (βαλτούς των Τουρκαλαδων) για να μην υπαρχουν τα χαρατσια και οι κατα κεφαλην φοροι….τι περιμενουμε τωρα για να ενεργησουμε αντιστοιχα (οχι με σπαθες, αλλα με ντου σε εφοριες, τραπεζες, οργανισμους) ειναι αποριας αξιο…. υγ: δεν εχω ουτε 1 δεντρο ουτε μια ριζα δεντρου/φυτου στην κατοχη μου