ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ…

Στις υπανάπτυκτες χώρες πρέπει να αποφεύγουμε να πίνουμε το νερό. Στις ανεπτυγμένες χώρες πρέπει να αποφεύγουμε να εισπνέουμε τον αέρα.

Από το περιοδικό “Changing Times”

Εμείς εδώ στη Στυλίδα ( και γενικότερα στην Ελλάδα ) τι είμαστε?

Δεν ξέρω ακόμη την απάντηση αλλά ένα θα σας – μας πω:

Όταν το τελευταίο δέντρο καεί, ο τελευταίος ποταμός ρυπανθεί και πεθάνει το τελευταίο ψάρι, τότε ο άνθρωπος θα διαπιστώσει πως δεν μπορεί να τραφεί με χρήματα.

Από κείμενο της Greenpeace

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων