Άναψαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ιερουσαλήμ!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8umSI3MFIcc&feature=player_embedded[/youtube]

Το απόγευμα της Πέμπτης, στην παλιά πόλη των Ιεροσολύμων, πραγματοποιήθηκε η αφή του Χριστουγεννιάτικου δέντρου απο τον Πατριάρχη κ. Θεόφίλο.

Τόσο την οργάνωση της εκδήλωσης όσο και το στήσιμο του δέντρου, είχε αναλάβει η Χριστιανική διομολογιακή νεολαία της παλιάς Ιερουσαλήμ.

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων άναψε το εντυπωσιακό δέντρο ύψους δέκα μέτρων άναψε , ενώ δεκάδες πυροτεχνήματα φώτισαν τον ουρανό.

Στην τελετή παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Λατινικού Πατριαρχείου καθώς και άλλων εκκλησιών, εκπρόσωποι της Παλαιστινιακής αυτονομίας, πρέσβεις και πρόξενοι κρατών και άλλοι επίσημοι.

Μετά το τέλος της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι μετέβησαν σε κοντινό ξενοδοχείο όπου εψάλησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

www.dogma.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων