Τέλος καλό για τους φίλους που εξαφανίστηκαν

νεροσπηλιαΣήμερα το μεσημέρι ενημερωθήκαμε για την εξαφάνιση ενός ατόμου(αυτή ήταν η αρχική πληροφόρηση) στην περιοχή του Αλμυρού.

Τι ακριβώς συνέβη

Δύο παρέες Ισραηλινών ξεκίνησαν χθες με προορισμό τη Νεροσπηλιά στο όρος Όθρυς.

Κι ενώ η μία παρέα επέστρεψε στο ξενοδοχείο όπου διέμεναν , αγνοούνταν τα ίχνη της δεύτερης παρέας.Σήμερα το πρωί  ειδοποιήθηκαν η 7η ΕΜΑΚ Λαμίας,η 8η ΕΜΑΚ Λάρισας,το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Στυλίδας και οι τοπικές δυνάμεις  και όλοι μαζί έσπευσαν στην περιοχή.

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια τους.Όλοι είναι καλά κι έχουν επιστρέψει στο ξενοδοχείο τους.

stilida.com

 

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων