
H οικογένεια του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Στυλίδας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη του πίτα για το 2026 σε μία στιγμή που μας θύμισε πως, πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι δίπλα σε ανθρώπους.
Καθημερινά στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών του Δήμου Στυλίδας με σεβασμό, ευθύνη και αληθινή διάθεση προσφοράς. Η εμπιστοσύνη η αγάπη και η στήριξη της τοπικής κοινωνίας είναι για εμάς η μεγαλύτερη ανταμοιβή και η δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας.
Σε αυτή την όμορφη στιγμή μας θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Στυλίδας κ. Αποστόλου Ιωάννη, τους αντιδημάρχους κ.κ. Φούντα Κωνσταντίνο και Τρίγκα Κωνσταντίνο καθώς επίσης και τον κ. Κάτσινο Χρήστο, που με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση μας, δείχνοντας την αγαστή συνεργασία του δήμου και της πυροσβεστικής με κοινό σκοπό τις υπηρεσίες προς τους συμπολίτες μας.
Ο Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Στυλίδας, Βαλεντίνος Στεφανής





