Περίπου 60 συμμαθητές και συμμαθήτριες που αποφοίτησαν το 1980 από το Λύκειο Στυλίδας, συναντήθηκαν το Σάββατο 12 Ιουλίου, μετά από 45 ολόκληρα χρόνια. Αρχικά η επετειακή εκδήλωση ξεκίνησε από το Λύκειο Στυλίδας , όπου τελέσθηκε τρισάγιο στη μνήμη όσων έχουν φύγει από τη ζωή και κατέληξε σε παραλιακό κέντρο της Βασιλικής . Το παρόν έδωσαν και αρκετοί καθηγητές και καθηγήτριες εκείνης της περιόδου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετοί από τους συμμαθητές ταξίδεψαν από πολλά μέρη της Ελλάδας για να παρευρεθούν στην εκδήλωση (Αθήνα , Θεσσαλονίκη, Βόλο , Κρήτη). Ο χρόνος γύρισε για λίγο, αρκετές δεκαετίες πίσω, μέσα σε ένα κλίμα έντονης συγκίνησης και πολλών αναμνήσεων από τη μαθητική ζωή της τότε εποχής. Η βραδιά έκλεισε με την υπόσχεση όλων να το επαναλάβουν στο μέλλον…

















