Δήμος Στυλίδας:Τι πιο όμορφο, από ένα παιδικό χαμόγελο!!! Καλή σχολική χρονιά! (φωτογραφίες)

Σήμερα χτύπησε το πρώτο κουδούνι!

Με τον αγιασμό ξεκίνησε και επίσημα η νέα σχολική χρονιά στα σχολεία μας.

Τι πιο όμορφο, από ένα παιδικό χαμόγελο!!!

Ο Δήμος Στυλίδας εύχεται σε όλα τα παιδιά, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, υγεία και δημιουργία!

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Νέα επιστολή του Δημήτρη Φλέγγα

Διαβάστε την νέα επιστολή που έστειλε πριν από λίγα λεπτά  στην ιστοσελίδα μας ο κος Δημήτρης Φλέγγας
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων