
Ευχαριστήρια επιστολή
Αξιότιμε κε Δήμαρχε….Γιάννη Αποστόλου
Αξιότιμε κε Τριανταφύλλη Νικόλαε , Εντεταλμένε Σύμβουλε Παιδείας
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την κατασκευή της νέας παιδικής χαράς ,ενός έργου που συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των παιδιών προσφέροντας ένα ασφαλές ,σύγχρονο κι ευχάριστο περιβάλλον παιχνιδιού και κοινωνικοποίησης ,το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο της ολόπλευρης ανάπτυξης τους.
Η στήριξή σας στην προσχολική εκπαίδευση και η έμπρακτη μέριμνα για τις ανάγκες των μικρών μαθητών είναι ιδιαίτερη σημαντική και αξιέπαινη.
Η νέα παιδική χαρά ,παρά το κρύο, έχει γεμίσει χαμόγελα κι ενθουσιασμό ,όχι μόνο τα παιδιά αλλά κι εμάς.
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ θερμά και ευχόμαστε να συνεχίσετε με την ίδια ευαισθησία και διάθεση να υλοποιείτε έργα και στο μέλλον προς όφελος της σχολικής κοινότητας και των παιδιών μας.
Με εκτίμηση ,
Οι Προϊσταμένες και οι Εκπαιδευτικοί του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Στυλίδας



