Ευχαριστήρια επιστολή 1ου & 2ου Νηπιαγωγείου Στυλίδας

Ευχαριστήρια επιστολή

 Αξιότιμε  κε Δήμαρχε….Γιάννη Αποστόλου

Αξιότιμε κε  Τριανταφύλλη  Νικόλαε , Εντεταλμένε Σύμβουλε Παιδείας

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την κατασκευή της νέας παιδικής  χαράς ,ενός έργου που συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας  των παιδιών προσφέροντας ένα ασφαλές ,σύγχρονο κι ευχάριστο περιβάλλον παιχνιδιού και κοινωνικοποίησης ,το οποίο αποτελεί  βασικό στοιχείο της ολόπλευρης ανάπτυξης  τους.

Η στήριξή σας στην προσχολική εκπαίδευση και η έμπρακτη μέριμνα για τις ανάγκες των μικρών μαθητών είναι ιδιαίτερη σημαντική και αξιέπαινη.

Η νέα παιδική χαρά ,παρά  το κρύο, έχει γεμίσει χαμόγελα κι ενθουσιασμό ,όχι μόνο τα παιδιά αλλά κι εμάς.

Σας  ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  θερμά και ευχόμαστε να συνεχίσετε  με την ίδια ευαισθησία  και διάθεση να υλοποιείτε έργα και στο μέλλον προς όφελος της σχολικής κοινότητας και των παιδιών μας.

Με  εκτίμηση ,

 Οι Προϊσταμένες και οι Εκπαιδευτικοί του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Στυλίδας

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων