Η δεύτερη συνάντηση γονέων του ΓΕ.Λ. Στυλίδας θα πραγματοποιηθεί
τη Δευτέρα 02 Φεβρουαρίου 2026 στις 18.00, στην αίθουσα προβολών (1ος όροφος του νέου κτηρίου ΓΕ.Λ. Στυλίδας).Στη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί βιωματικό σεμινάριο από την κ. Ειρήνη Κοντού, ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια του κέντρου κοινότητας του Δήμου Στυλίδας, με θέμα: «Από την οθόνη στην επαφή: Πως να θέτουμε όρια στην ψηφιακή ζωή των εφήβων χωρίς να χάνουμε τη σύνδεση μαζί τους».



Η δεύτερη συνάντηση γονέων του ΓΕ.Λ. Στυλίδας θα πραγματοποιηθεί
