
Οι μαθητές της Δ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Εχιναίων εκπροσώπησαν το σχολείο τους στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο του Πανελλήνιου Δικτύου Σχολείων Τοπικής Ιστορίας.
Ο τίτλος της εισήγησης ήταν:«Μικροί Ιστορικοί: Αναζητώντας τα ίχνη του τόπου μας».
Τα παιδιά παρουσίασαν μια εξαιρετική εισήγηση στον θεματικό άξονα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου».

Οι μαθητές με την πολύτιμη βοήθεια των γονιών τους ερεύνησαν, ανέδειξαν και παρουσίασαν ιστορικής σημασίας στοιχεία για το τόπο τους.

Πολλά μπράβο σε μαθητές ,γονείς καθώς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου που με τη συνεργασία τους κατάφεραν να αναδείξουν την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής και να ενισχύσουν την αγάπη τους για την τοπική ιστορία.








