Στο πλαίσιο των συναντήσεων γονέων που διοργανώνει το σχολείο μας, σας προσκαλούμε στην τρίτη μας συνάντηση, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου στις 18:00 στο νέο κτήριο του ΓΕ.Λ Στυλίδας, αίθουσα προβολών, με θέμα την υγεία και τις καθημερινές συνήθειες των εφήβων. Θα έχουμε τη χαρά να συζητήσουμε με τη Γενική Γιατρό του Κέντρου Υγείας της πόλης μας, κ. Αλεξάνδρα Βεντούρη, η οποία θα απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με τη διατροφή, τον ύπνο και την ευεξία των παιδιών στην εφηβεία. Η συζήτηση θα είναι ανοιχτή, προκειμένου να θέσετε και τα δικά σας ερωτήματα. Η συμμετοχή σας κρίνεται απαραίτητη για την αποτελεσματική συνεργασία σχολείου και οικογένειας.
Ο Διευθυντής
Σακελλάρης Αλέξανδρος
Φυσικός MSc