
2ο Νηπιαγωγείο Στυλίδας
Μια τριετής συλλογική προσπάθεια γεμάτη δράσεις και αγάπη για το περιβάλλον…. βραβεύεται με την πράσινη σημαία των οικολογικών σχολείων ..και είμαστε πολύ χαρούμενες για αυτή την κατάκτηση!!!
Μια τριετής συλλογική προσπάθεια γεμάτη δράσεις και αγάπη για το περιβάλλον…. βραβεύεται με την πράσινη σημαία των οικολογικών σχολείων ..και είμαστε πολύ χαρούμενες για αυτή την κατάκτηση!!!
Ήταν ένας στόχος και κατακτήθηκε….
Η ελληνική εταιρεία Προστασίας της φύσης, μας βραβεύει και έτσι το νηπιαγωγείο μας εντάσσεται στο κίνημα των σχολείων που ακολουθούν την στρατηγική της UNESCO για το πρασινισμα των σχολείων..
Ευχαριστούμε για την κατάκτηση αυτή παιδιά, γονείς,εκπ/κους,.. φορείς,τοπική αυτοδιοίκηση,. .και συνεχίζουμε..
Από τις 3 Απριλίου 2026 η πράσινη σημαία των οικολογικών σχολείων θα κοσμεί το 2ο Νηπιαγωγείο Στυλίδας!!




