Ο Σπερχειός έκοψε και την έξοδο της Λαμίας προς Αθήνα

img_1659.jpg
Τα νερά του Σπερχειού προκαλούν ακόμη ακόμη πολλά προβλήματα. Αργά το απόγευμα διακόπηκε η κυκλοφορία και στην έξοδο Λαμίας προς την Αθήνα.

Τις τελευταίες ημέρες, λόγω των έργων η έξοδος των οχημάτων από Λαμία προς Αθήνα γινόταν μέσω του παραδρόμου της Ανθήλης μέχρι τον κόμβο του Μπράλου.

Η υπερχείλιση του Σπερχειού όμως έχει καλύψει το οδόστρωμα με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Λαμίας να διακόψουν την κίνηση.

Ο μόνος τρόπος για να βγει κάποιος από την Λαμία στην εθνική οδό ήταν ο κόμβος της Αγίας Παρασκευής.

lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων