Τέλος στην ταλαιπωρία-Δόθηκε η είσοδος της Λαμίας

εισοδος λαμιας

Τέλος δόθηκε σήμερα στην ταλαιπωρία των οδηγών που κινούνται στην Εθνική οδό και θέλουν να εισέλθουν στην Λαμία.

Το μεσημέρι παραδόθηκε  σε κυκλοφορία η είσοδος της πόλης στο ύψος του πρώην εργοστασίου Soulis. Από το καλοκαίρι που είχε διακοπεί η είσοδος για την ολοκλήρωση της νέας γέφυρας, τα αυτοκίνητα με κατεύθυνση τη Λαμία, το Καρπενήσι, την Καρδίτσα εισέρχονταν από τον κόμβο της Αγίας Παρασκευής αυξάνοντας την διαδρομή τους.

Δείτε περισσότερα στο www.lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων