1ο Δημοτικό Εχιναίων: «Παίξαμε για καλό σκοπό!»


Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Εχιναίων διοργάνωσε τον πρώτο φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα με σκοπό τα έσοδα να δωθούν στα ορφανοτροφεία Λαμίας. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά στην πρόσκληση μας.

Το τελικό σκορ ήταν 4-1 υπέρ των εκπαιδευτικών.

 

Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Εχιναίων Μπλούνα Βασιλική, το Δήμαρχο Στυλίδας Αποστόλου Γιάννη ,τον εντεταλμένο Δ.Σ. Παιδείας του Δ. Στυλίδας Τριανταφύλλη Νίκο, τον πρόεδρο της κοινότητας Ραχών Σολόπουλο Χρήστο, την Διασωστική Ομάδα Εθελοντών Στυλίδας τους γονείς και όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια μας αυτή !

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων