Τα παιδιά του 2ου Δημοτικού Στυλίδας σε συνεργασία με τους γονείς και τους δασκάλους τους παρέδωσαν σήμερα στο Σύλλογο Παραπληγικών Φθιώτιδας τα καπάκια που μάζεψαν προκειμένου να μπορέσει ο Σύλλογος να αγοράσει αναπηρικά αμαξίδια κι άλλα ιατρικά βοηθήματα.
Παρών κι ο Δήμαρχος Στυλίδας Απ.Γκλέτσος με τους αντιδημάρχους Ι.Χρονόπουλο και Γ.Κοντού.
Ο Σύλλογος παραπληγικών αφού ευχαρίστησε μαθητές,γονείς κι εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού δώρισε στα παιδιά αναμνηστικά μπρελόκ καθώς και μία εικόνα στον Απ.Γκλέτσο.
Δείτε βίντεο από την εκδήλωση
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Hj0Dqlr2B0Y[/youtube]
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Στυλίδας είναι εξαιρετικά δραστήριος και κατά καιρούς διοργανώνει δράσεις ευαισθητοποίησης των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος,κοινωνίας κ.ο.κ.
Δείτε τι μας δήλωσε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κος Κώστας Μαύρος
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JF1PPwbCLeE[/youtube]








