Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΔΔΗΕ , τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην κοινότητα του Καραβομύλου , από τις 8:00 π.μ. έως τις 12.00 μ.μ.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!





