
Δυνατός κεραυνός έπεσε μέσα στο χωριό του Αχινού σήμερα περίπου στις 07.00 , με αποτέλεσμα να καεί η κολώνα της ΔΕΗ και να πάρουν φωτιά τα γύρω δέντρα.
Στο σημείο έσπευσαν κάτοικοι του χωριού και ο Αντιδήμαρχος Απόστολος Καρανάσιος.
Άμεση η επέμβαση της πυροσβεστικής και του ΔΕΔΔΗΕ με τα συνεργεία να δουλεύουν για την αποκατάσταση της ζημιάς, η οποία θα πάρει κάποιες ώρες γιατί έχουν καταστραφεί και μετασχηματιστές.





