
Συνεχίζοντας το κοινωνικό και φιλανθρωπικό του έργο, ο Κυνηγετικός Σύλλογος Στυλίδας για άλλη μια χρονιά συνέλεξε και διέθεσε ποσότητα κρέατος αγριογούρουνου στο Έκκλησιαστικό Γηροκομείο Στυλίδος, Ίδρυμα Πετρή – Στέγη Γερόντων.
Άλλη μια κίνηση ανθρωπιάς και αλληλεγγύης των κυνηγών, οι οποίοι στέλνουν ένα μήνυμα έμπρακτης συμπαράστασης προς τους συνανθρώπους, με σεβασμό και αγάπη.




