
Η Διασωστική Ομάδα Εθελοντών Στυλίδας την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα , παρουσία του Δημάρχου Στυλίδας, μελών της ομάδας, εκπροσώπων τοπικών φορέων και αρχών καθώς και ανθρώπων που βοηθούν και στηρίζουν με κάθε τρόπο την ομάδα μας
Ευχαριστούμε επίσης τον υπουργό κ. Σταϊκούρα Χρήστο που διά εκπροσώπου του μας έκανε δωρεά έναν απινιδωτή πολύ χρήσιμο για την λειτουργία και αποστολή της ομάδας.














