Έφτασαν στη Στυλίδα οι σωλήνες για τον νέο αγωγό της Λαμίας

σωληνες λιμανι στυλιδας

Χαμογελαστός και ευδιάθετος έφτασε στο Λιμάνι της Στυλίδας ο δήμαρχος Λαμίας για να παραλάβει τους σωλήνες για το νέο αγωγό της πόλης. Το πρώτο καράβι έφτασε και η διαδικασία εκφόρτωσης και μεταφοράς των σωλήνων μεγάλης διατομής έχει ξεκινήσει.
Ο Γιώργος Κοτρωνιάς χαρακτήρισε την παρουσία του στο λιμάνι συμβολική ενώ θέλησε να δείξει την συγκίνησή του -για ένα έργο παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές -ταυτίζοντας την σημερινή ημέρα με την στιγμή που υδροδοτήθηκε για πρώτη φορά η Λαμία από τις πηγές του Γοργοποτάμου.
Ο διευθυντής της ΔΕΥΑΛ Γιάννης Θεοδωρακόπουλος και ο αντιπρόεδρος Τάκης Συλεούνης υποδέχθηκαν τον δήμαρχο Λαμίας στο λιμάνι και τον ενημέρωσαν αναλυτικά για όλη την διαδικασία.

lamiastar.gr

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων