
Το 2ο Νηπιαγωγείο μαζί με όλους τους συλλόγους διοργανώνει εθελοντική δεντροφύτευση με τη συμμετοχή παιδιών και γονέων, με στόχο να δώσουμε όλοι μαζί ένα όμορφο μήνυμα αγάπης για το περιβάλλον 🌱
Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει, θα χαρούμε πολύ να είναι μαζί μας σε αυτή τη όμορφη δράση 🌿





Εύγε για την πρωτοβουλία η οποία ας ελπίσουμε να βρει μιμητές και να επεκταθεί και εντός αστικού ιστού!