Την Κυριακή 17 Μαϊου ελάτε να πρασινίσουμε τη Στυλίδα!


Το 2ο Νηπιαγωγείο μαζί με όλους τους συλλόγους διοργανώνει εθελοντική δεντροφύτευση με τη συμμετοχή παιδιών και γονέων, με στόχο να δώσουμε όλοι μαζί ένα όμορφο μήνυμα αγάπης για το περιβάλλον 🌱
Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει, θα χαρούμε πολύ να είναι μαζί μας σε αυτή τη όμορφη δράση 🌿

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Εύγε για την πρωτοβουλία η οποία ας ελπίσουμε να βρει μιμητές και να επεκταθεί και εντός αστικού ιστού!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Το ωράριο λειτουργίας & εξυπηρέτησης του κοινού του Δήμου Στυλίδας

 Δήμος Στυλίδας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 5Β του ν. 2690/ 1999, όπως προστέθηκε με το άρθρο 7 του ν....
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων