
Την Τρίτη 5 Μαϊου,
από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Στυλίδας επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.500€ σε ημεδαπό,
ο οποίος προέβη σε καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας,
στην κοινότητα της Παλαιοκερασιάς του Δήμου Στυλίδας .
Σχηματίστηκε και δικογραφία σε βάρος του αγρότη ο οποίος είναι και κάτοικος της περιοχής.




