
Με μία φαντασμαγορική τελετή άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στη Στυλίδα το βράδυ της Τετάρτης 10 Δεκεμβρίου!

Σε μια όμορφα στολισμένη πλατεία ο Δήμαρχος Στυλίδας Γιάννης Αποστόλου έδωσε το σύνθημα για το άναμμα του δέντρου και δεκάδες πυροτεχνήματα φώτισαν τον ουρανό της πόλης!
Ακολούθησε η συναυλία με την Ανδρομάχη η οποία ξεσήκωσε το κοινό!







