Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στον Αχινό!

ΑΝΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΑΧΙΝΟΣ (7)

Σε μια γιορτή που διοργάνωσε ο Εξωραϊστικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Αχινού και με τη συμμετοχή του Κέντρου Νεότητος Αχινού  άναψε σήμερα το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία του χωριού μπροστά από το ΚΕΠ.

Χορός στήθηκε από τους νέους του Αχινού ενώ οι κυρίες του χωριού προσέφεραν σπιτικά εδέσματα.

Αξίζει να πούμε πως στην πίσω πλευρά του ΚΕΠ ένας πολύ ζεστός χώρος έχει δημιουργηθεί όπου φιλοξενείται ο πολιτιστικός σύλλογος και το κέντρο νεότητας.

Δείτε φωτογραφίες

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qlW2_RgDuT8[/youtube]

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων