Ευχαριστήρια επιστολή Προέδρου Αχινού Γ.Αλεξόπουλου


ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ

 

ΑΧΙΝΟΣ 16/12/2014

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

 

 

Ως Πρόεδρος του Δ.Δ. Αχινού αισθάνομαι την ανάγκη

να συγχαρώ τον Πρόεδρο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Αχινού κ. Αθανάσιο Καψάλα  ,όπως και όλα τα μέλη του  Δ.Σ. και να τους ευχαριστήσω για την πολλή καλή προσπάθεια   και την άψογη διοργάνωση της χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης που έγινε στις 14 Δεκεμβρίου 2014 στη πλατεία του χωριού .Επίσης θα ήθελα   να ευχαριστήσω   τους κατοίκους του Αχινού καθώς και των γύρω χωριών Καραβομύλου και Ραχών για την συμμετοχή τους και την παρουσία τους.

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους ευτυχισμένα Χριστούγεννα & ένα δημιουργικό και χαρούμενο έτος

 

 

Ο Πρόεδρος Δ.Δ. Αχινού

Γεώργιος Αλεξόπουλος

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων