Η εορτή των Αγίων Αναργύρων στο ομώνυμο εκκλησάκι του Δήμου Στυλίδας

Σήμερα , μετά από πολλά χρόνια γιορτάσαμε το εκκλησάκι των παιδικών μας αναμνήσεων.

Οι Άγιοι Ανάργυροι, Κοσμάς και Δαμιανός, είναι οι προστάτες των ιατρών και των ασθενών.

Εύχομαι να τα καταφέρουμε ώστε κάθε χρόνο τέτοια ήμερα να γιορτάζουμε όλοι μαζί την εορτή των Αγίων Αναργύρων, Κοσμά και Δαμιανού, αποδίδοντας την αξία που αρμόζει στην θρησκευτική μας κληρονομιά και στην πόλη μας.

Τόσο προσωπικά αλλά και εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου και των Υπαλλήλων του Δήμου μας, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους παραβρεθήκαν στον αγιασμό και την αρτοκλασία.

Εύχομαι σε όλους να έχετε υγεία, ευτυχία και ευλογία στη ζωή σας. Ας μας φωτίζουν και ας καθοδηγούν οι Άγιοι τη ζωή μας και να μας προσφέρουν πάντα παρηγοριά και στήριξη.

Χρόνια Πολλά !

Ο Δήμαρχος Στυλίδας

Γιάννης Αποστόλου

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων